Страница 1 из 1

Моя VOLVO XC70 (2008, D5)

СообщениеДобавлено: Пт ноя 23, 2018 8:29 pm
Human
Доброго дня, шановне панство.
Нещодавно я став власником ХС70, це моя перша автівка даної марки.
Відверто скажу, було трішки боязко прийняти рішення щодо придбання вольво, а ще складніше знайти хороший екземпляр.
Далі все опишу по порядку.

Re: Моя VOLVO XC70 (2008, D5)

СообщениеДобавлено: Пт ноя 23, 2018 9:09 pm
Human
Вибір та пошук тривали близько місяця.
Спочатку я розглядав варіанти V70, V60, V50, порівнював їх, поверхнево ознайомлювався з технічними характеристиками та читав відгуки. Поступово V60 та V50 відсіялись....
Почав глибше вникати у v70, а особливо у двигуни.
Для нас Акпп принципова позиція, вже менше автівок до розгляду...
Потім постало питання вибору двигуна і тут, глибше копнувши, я прийняв рішення --онли 2.4...., капець всього кілька штук у продажу знайшов.
Трішки сумно якось стало, читаю далі відгуки, мені все подобається за виключенням кліренсу. Починаю вчитуватись далі... і кілька разів натрапляю на пораду та рекомендації брати повний привід.
Так-як на наших авторіатеренах V70 у повному приводі була лише одна --стало ясно що то не варіант.

Потім здійснив турне по автомайданчикам, відвідав пару базарів і вже зрозумів що саме я буду купувати!
І ось ТА_ДА_ММ))) я у активному пошуці ХС70!!!!

Переглянув кілька штук, у подробиці вдаватись не буду.. і нарешті ось вона!!! :-P :-P :-P

Рідний пробіг 217тис, повністю підтверджена сервісна історія, один власник ( я другий :D )

У наступних повідомленнях опишу все технічне обслуговування що мені вдалось провести, які нюанси виплили і який вихід я знайшов.
На разі, покищо все.

Ні, не все, я задоволений своїм вибором не зважаючи на певні неприємні моменти.

Re: Моя VOLVO XC70 (2008, D5)

СообщениеДобавлено: Вс ноя 25, 2018 5:27 pm
Human
Особисто я полюбляю у своїх автівках "копирсатись" власноруч.
Тому певну кількість робіт з ремонту та технічного обслуговування здійснюю власноруч.
Найперше то була заміна мастила (методом відбору) ARAL 0W30, звичайно, фільтр масляний та повітряний.
Окрім механічної заміни фільтру салона вирішив провести профілактичну чистку каналів подачі повітря у салоні та внутрішньосалонного конденсатора ( випаровувач кондиціонеру). Для цього придбав спеціальний аерозоль і ... уперод))).
Потім, озброївшись вичитаним матеріалом, почав готуватись до більш серйозного обслуговування.
Попередній власник міняв ремінь ГРМ та привідний 60 тис. км. тому. Начитавшись рекомендацій щодо заміни приводного ременя через кожні 60 тис. км. ( інакше можна докататись до досить сумних наслідків ).
Якщо не кожен вольвовод знає, я опишу цю ситуацію:

---- Справа у тому, що саме на вольво ( чи скоріше на дизельних двигунах D4,D5, можливо і інших) приводний ремінь має ваду розлазитись і у процесі обриву він попадає під захисний кожух механізму ГРМ. Думаю, можливі наслідки описувати не потрібно. Начебто у пізніших моделях це виправили.
Купую привідний ремінь, натяжний ролік з механізмом ( тут вирішив не економити і замінити), ремінь на компресор кондєя.
Далі, знову, читаю бортові журнали та переглядаю поради... і вирішую поміняти рідини у редукторі заднього моста, муфті халдекс та кутовій передачі. (офіциали не надають будь-яких регламентів цодо цих робіт)!!!
Для цього купую все необхідне і готуюсь морально та фінансово...
Процес заміни та ньюанси опишу у наступних повідомленнях.

Re: Моя VOLVO XC70 (2008, D5)

СообщениеДобавлено: Вс ноя 25, 2018 5:47 pm
Саша
Интересно, буду следить. Вот бы ещё фотки были.

Re: Моя VOLVO XC70 (2008, D5)

СообщениеДобавлено: Вс ноя 25, 2018 6:23 pm
Human
Саша писал(а):Интересно, буду следить. Вот бы ещё фотки были.

Згоден, з фото воно наглядніше та цікавіше.
На жаль, роботи вже зробив купу, але не фотографував.
У подальшому, виправлю цю прогалину і будуть фоти.

Re: Моя VOLVO XC70 (2008, D5)

СообщениеДобавлено: Вс ноя 25, 2018 6:37 pm
Саша
Саму машину, салон выложите, будет интересно.

Re: Моя VOLVO XC70 (2008, D5)

СообщениеДобавлено: Вс ноя 25, 2018 7:47 pm
Human
Саша писал(а):Саму машину, салон выложите, будет интересно.


На даний момент маю лише пару фоток.
Саме у такому вигляді мені дісталась автівка.
Без номерів, бо саме знаходився у реєстраційному центрі та переоформляв її на себе.
Добавив ці фотки і у стартове повідомлення.

Re: Моя VOLVO XC70 (2008, D5)

СообщениеДобавлено: Вс ноя 25, 2018 10:33 pm
Slaven_33
Поздравляю. А чё на Туполева переоформлял? Там же одни бегунки, нормальных людей даже не встретишь...

Re: Моя VOLVO XC70 (2008, D5)

СообщениеДобавлено: Пн ноя 26, 2018 8:41 am
Human
Slaven_33 писал(а):Поздравляю. А чё на Туполева переоформлял? Там же одни бегунки, нормальных людей даже не встретишь...

Дякую за вітання.

Там маю до кого звернутись, у разі особистого питання. :D

Re: Моя VOLVO XC70 (2008, D5)

СообщениеДобавлено: Пн ноя 26, 2018 5:34 pm
Human
Продовжую свою розповідь.
Підготувавшись морально та докупивши необхідні витратні матеріали ( мастило з фільтром для муфти халдекс, мастило для кутової передачі та заднього моста) . У халдекс оригінал, у інші вузли ARAL з відповідним допуском.
Також придбав електричний насос для примусової перекачки мастила ( не плутати з насосом для перекачки соляри чи бензика), мірна ємність з насосом для ручної закачки рідини, пару-трійку метрів тонкого прозорого шлангу, кільа медицинських шпріців, карбоклінер та нові мідні кільця на гайки заливних/зливних отворів.
Ось і розпочинаємо роботу.
Поставлені задачі:
1 заміна рідини та промивка сіточки насоса халдекс;
2 заміна мастила у задньому редукторі;
3 заміна мастила у кутовій передачі;
4 заміна привідного ременя з натяжним механізмом;
5 заміна ременя компресора кондиціонера;
6 заміна паливного фільтру.


Розпочали з найскладнішого на мій погляд пункту (1)
Спец приспособи ніякі не виготовляв, тому після демонтажу всіх необхіднах кріплень карданного валу почали його збивати ( через спеціальні технологічні отвори ).
Довелось попітніти, навіть зігнувся пробійник ANDERMAKS)))
Далі все досить просто....
На мій подив, рідини у всіх вузлах мали не чорний колір, як на відео з утуба))). Хоча у сервісній історії не було жодного запису про їх заміну. А це вже 217 тис.км.
І ось, рідини замінені, рівень виставлений згідно вимог технічної документації, ремені змінені.
При візуальному огляді демонтовані ремені мали повністю робочий стан без слідів видимого спрацювання.
Та я на разі спокійний за них на найближчі 60 тис.км.
Працювали у трьох ( два слюсаря і одна постійна заважалка))). То був я!!)))
Потрібно відмітити, що хлопці до даного випадку не мали жодної нагоди ознайомитись з конструктивними особливостями обслуговування вольво. Та і я був озброєний лише теоретичними знаннями.

Загалом увесь описаний процес зайняв близько 4-х годин.
Думаю, наступного разу достатньо буде і трьох ( це якщо не поспішати).

Під час проведення цих робіт було виявлено, що фрікційних накладок задніх гальмівних колодок вистачить на пробіг, приблизно, тис на 5-7 тис км.

Але то вже буде нова розповідь і нові нюанси)))

Re: Моя VOLVO XC70 (2008, D5)

СообщениеДобавлено: Пн ноя 26, 2018 11:45 pm
Саша
Я правильно понял, что механики не специализируются по Вольво?
У них есть Вида?

Re: Моя VOLVO XC70 (2008, D5)

СообщениеДобавлено: Вт ноя 27, 2018 9:09 am
Human
Саша писал(а):Я правильно понял, что механики не специализируются по Вольво?
У них есть Вида?

Так, вірно.
Моя вольво то є перша з якою ім довелось мати справу.
Вони профільно займаються ремонтом та обслуговуванням мерсів ( клубне СТО ).
Віди у них нема, та вона їм і не потрібна.
Особисто для власних потреб я прикупив мультимарочний Launch EasyDiag 3.0 з планшетом.
Саме його я і застосовував при наступних роботах.

Re: Моя VOLVO XC70 (2008, D5)

СообщениеДобавлено: Ср ноя 28, 2018 8:22 pm
Human
Наступним кроком був процес відчищання та відмивання клапана ЄГР від сажі та налиплої "багнюки".
Сам клапан я не демонтував, а організував доступ до нього з обох боків.
Дросєлька була не надто забруднена і за кілька хвилин її вичистив.
Але у патрубку від клапана до впускного колектора було стільки "багнюки" !!! промсто ЖАХ. Хвилин 40 патрубок відкисав у солярі допоки я чистив клапан ЄГР з обох боків.
Використав близько півтора блона карбоклінера та купу тряпок.
Як результат -- чистота!! І це мене тішило.
Зібравши автівку я вирушив у справах.
Але тут відбулась неприємна несподіванка -- автівка відмовилась розганятись і ледь-ледь чвалала. Набор швидкості відбувався дуже повільно. Стало зрозуміло, що турбіна зовсім не працювала і, можливо іще щось....

Сам винен, перед тим як гратись у мойдодира потрібно було скинути клему із акума...

Довелось просити знайомого сигналізаторщика щоб обнулив мені похибки, а вже був початок на 21-шу годину.

Короткий тест, видалення похибок і машанка "ожила".

Вже наступного дня було прийняти рішення знову щось начудити, а щоб на напрягати різних електриків я вирішив придбати для себе мультимарочний сканер.
Іще один деньроздумів та вибору і сканер вже у мене!!!
Тепер можна чудити далі!!!)))

Re: Моя VOLVO XC70 (2008, D5)

СообщениеДобавлено: Пт ноя 30, 2018 7:46 pm
Human
Продовжуємо.
Так - як під час попереднього ТО був виявлений суттєвий знос задніх гальмівних колодок -- купуємо комплект по бошу.
Також, берем пасту для усунення скрипу та купую два літри гальмівної рідини для повної заміни.
Не факт, що вона потребувала заміни, але я так звик і кожну автівку яку купую, повністю обслуговую та міняю усі технологічні рідини.
Згідно інформаційної наліпки на передній панелі авто, до застосування рекомендовано DOT4, та я маю деякі роздуми з цього приводу і купую гальмівну рідину DOT 5.1.

Отже, ніби все придбано і час розпочати заміну .
Мультимарочником розводимо задні гальмівні колодки, далі роботи виключно механічні.
І ніби все гаразд, але без сюрпрайзів знову ніяк)) :?
На цей раз виявляється пошкодження на захисному пильнику правого супорта.
Не приємно, але не смертельно. І добре, коли подібні дріб'язки виявляються своєчасно.
Демонтуємо супорт, розбираємо та оглядаємо.
Схоже на те, що та гадська дюрка ще не встигла призвести до корозії чи інших неприємних наслідків.
Замовляю ремкомплект по неоригіналу із якого підходить лише пильник і вуаля, результат досягнуто. :-D
Монтуємо супорт на своє штатне місце, прокачуємо гальмівну методом витіснення та зводимо колодки.

Далі буде)))
На черзі деякі покращайзенги та підготовка до заміни віхревих.

Re: Моя VOLVO XC70 (2008, D5)

СообщениеДобавлено: Пн дек 10, 2018 8:31 pm
Human
Наступним кроком із покращайзинка була інсталяція москитної сітки у решітку.
З приводу сіток є кілька думок: монтувати у решітку та бампер і монтувати лише у решітку.
Так, дійсно, решітка має досить великі отвори через котрі досить легко може потрапити сторонній предмет.
А от з бампером я ще не визначився, як на мене, то нема нагальної необхідності монтажу туди москітки.


Вирішив придбати саме алюмінієву сітку, а не стальну.
Алюміній набагато еластичніий та не іржавіє, а запасу витривалості у контексті місця його інсталяції, певно вистачить.

Демонтуємо решітку, виміряємо розмір, вирізаємо необхідну форму із листка сітки та монтуємо до решітки.

Доречі, наявність сітки, жодним чином не впливає на зовнішній вигляд авто ( це для непоборних естетів :D ).

Re: Моя VOLVO XC70 (2008, D5)

СообщениеДобавлено: Пт янв 04, 2019 2:38 pm
VeKi
Интересно так все описываете! ЗдОрово, когда руки от куда надо растут - молодец)

Re: Моя VOLVO XC70 (2008, D5)

СообщениеДобавлено: Вс фев 24, 2019 12:00 am
Денис
Human, в другому пості ти написав, що вирішив брати онлі 2.4. Наразі планую купувати V70 2010-2011.. Якщо не важко, аргументуй, чому онлі 2.4. Шукаю інфу, нічого не трапляється.

Моя VOLVO XC70 2008 D5

СообщениеДобавлено: Пн авг 19, 2019 9:42 pm
Lorettabus
На 5300км начала мерзко скрипеть педалька сцепления заехал на сервис - смазали ВД-хой тросик педальки и сам механизм под капотом - скрип пропал. Иногда поскрипывают передние колодки

Кстати, на сервис заезжал по поводу глухого постукивания в руле, когда еду по гармошке... Ничего не нашли, сказали что все в порядке - может меня глючит? у кого-то такое было??
Глухой стук в руле на гармошке могут давать шаровые или рулевые наконечники.

Re: Моя VOLVO XC70 (2008, D5)

СообщениеДобавлено: Вс сен 29, 2019 9:58 am
Human
Авто продане.