Страница 1 из 1

Каталітичний нейтралізатор на S80, 2006 року

СообщениеДобавлено: Вт авг 07, 2018 5:24 pm
Andrijkok
Авто Volvo S80(I), 2006 року, бензин 2.4 атмосферник, мотор B5244S.
Пробіг 170 тис. км. (тисяч 100 можливо ще скручених).
Близько 10 тисяч км. назад встановлено газову установку.
Є підозра що підходить до кінця життя каталізатора (помилка ECM-4201 "Эффективность каталитического нейтрализатора тройного действия. Потеря мощности").

Попередньо для себе зрозумів що каталізатор потрібно фізично видалити а на його місце поставити стронгер.
Одні стронгер ставлять готовий заводський замість корпусу каталізатора; а інші розрізають корпус ката виготовляють під його габарити індивідуальний стронгер та заварюють його в середину корпуса каталізатора.
Не дуже зрозуміло що робити із задньою лямбдою: одні кажуть що вона вкручується через проставку "обманку", яка обмежує поступляння на лямбду газів і цього буде достатньо; а інші кажуть що потрібно перепрошивати мозги авто під ЄВРО-2 після чого машина другої лямбди просто не буде бачити.

Ще як варіант можна спробувати знайти б/у каталізатор, але де гарантія що він в нормальному стані.
Крім того кажуть що машина на газу каталізатор убиває дуже швидко. Ну і вихлопи на газу не такі вонючі як на бензині.

Питання до форумчан: хто стикався з проблемами із каталізатором та які шляхи їх вирішення?
Якщо знаєте хороших майстрів в цьому напрямку в Києві то порадьте куда звернутись.

Re: Каталітичний нейтралізатор на S80, 2006 року

СообщениеДобавлено: Вт авг 07, 2018 6:51 pm
Merlin
2я лямбда, через проставку обычно работает вменяемо на вольвах.

Re: Каталітичний нейтралізатор на S80, 2006 року

СообщениеДобавлено: Вт авг 07, 2018 11:58 pm
assa62
Проїхав на газу більше 100 тис. Нічого не різав і не обманював :) Регулюйте газові мізки і все буде добре.

Re: Каталітичний нейтралізатор на S80, 2006 року

СообщениеДобавлено: Ср авг 08, 2018 9:15 am
bserge
assa62 писал(а):Проїхав на газу більше 100 тис. Нічого не різав і не обманював :) Регулюйте газові мізки і все буде добре.

+100500
Я б іще перевірив відповідність редуктора і форсунок потужності двигуна... :?

Re: Каталітичний нейтралізатор на S80, 2006 року

СообщениеДобавлено: Ср авг 08, 2018 10:34 am
Andrijkok
З газовими мізками все добре, перевіряв в інших газовщиків не тих які встановлювали.
Помилка вискакує по каталізатору як на бензині так і на газу.

ГБО стоїть таке:
Блок управління - STAG ISA2
Форсунки - Hanna Red
Редуктор - KME Silver

Re: Каталітичний нейтралізатор на S80, 2006 року

СообщениеДобавлено: Ср авг 08, 2018 11:18 am
assa62
У мене на машині форсунки - hanna green, редуктор - tomasetto antartic, блок STAG ISA2. Ну і якщо видає помилку і на бензині, тоді і виправляйте її на бензині. Газ тут не до чого.
PS Поки не настроїв карту періодично була помилка то по багатой, то по бідной суміши, іноді щось писало про каталізатор. До речі - перевірте підсос повітря. В прграмі Стага подивіться тиск МАП. Має бути 0,3-0,45.

Re: Каталітичний нейтралізатор на S80, 2006 року

СообщениеДобавлено: Чт авг 09, 2018 11:43 am
Andrijkok
Був на сьогодні на "сервісі вихлопних систем" в Києві на дружби народів.
Після комп'ютерної діагностики cказали наступне: є отвори через які підсасує воздух із зовні (в гофрі є два місця пожкоджених), сам каталізатор не забитий але напилення яке на ньому має вступати в реакцію та допалювати викиди вже вигоріло та не працює (в них світилась помилка 0420).
Їхня рекомендація наступна: вскривається корпус каталізатора, вирізається передній робочий каталізатор перед лямбда зондом, на його місце ставиться алюмінієвий полум'ягасник чи щось таке власного виготовлення, корпус заварюється назад, лямбда зонд ставиться через механічну обманку і попутно міняється гофра на нову. Ціна питання 100$, гарантія пожиттєва. Кажуть що по звуку та воні різниці особливої не відчую.
Хто що думає за таку конструкцію?

Інші варіанти які я собі поки що бачу:
1) Замінити пошкоджену гофру, і їздити дальше. Ліквідується підсос повітря через який можливо чек і з'являвся. Надіятись що каталізатор ще не зовсім відпрацьований і на мій вік вистачить.

2) Шукати б/у каталізатор в хорошому стані і міняти тоді вже разом із гофрою.

P.S. Всі сервісники які займаються вихлопними як один кажуть що на газу каталізатор довго не живе і немає сенсу його міняти бо вихлопи газу його швидко спалюють.

Re: Каталітичний нейтралізатор на S80, 2006 року

СообщениеДобавлено: Чт авг 09, 2018 12:20 pm
vitalik k
№1

Re: Каталітичний нейтралізатор на S80, 2006 року

СообщениеДобавлено: Чт авг 09, 2018 1:29 pm
atol
#1.- Поддерживаю.

Re: Каталітичний нейтралізатор на S80, 2006 року

СообщениеДобавлено: Чт авг 09, 2018 2:46 pm
booster
Тут главное выяснить для себя, на сколько вы уверены в работоспособности обманки второй лямбды, ибо она как правило есть тот самый, выносящий мозги фактор. Задача сервиса впарить свой товар и услугу, они вам вырежут все и поставят свое, а вдруг обманка мозги не обманет и будет раз в неделю ругаться и давать чек или просто ошибку, что тогда? Закономерно вы поедете туда где делали выхлоп, а вам там начнут рассказывать сказки про бензин, про то что на газу все по другому или погода не та, или по колесу слабо перед поездкой стучите, вон мы половине города так сделали и у всех все ОК!!
В общем, если чуваки реально гарантируют что вариант №1 рабочий и на вашей тачке все будет норм то да... а не мы вам поставим обманку, а если не заработаете то перешьете мозги под евро2 и все будет норм.
Где перешьете? по чем перешьете? и что кроме лямбды затронет это перешьете одному богу известно.
Квест одним словом. И бросить жалко, ибо половина пути почти пройдена, вот-вот осталось только чтоб вторая лямбда ошибку не кидала когда ей заблагорассудится.

Сори за сумбур но надеюсь, основную мысль вы поняли..

Re: Каталітичний нейтралізатор на S80, 2006 року

СообщениеДобавлено: Чт авг 09, 2018 3:15 pm
Andrijkok
Також схиляюсь до думки що каталізатор краще залишити.
Можна почати процес із вирізання каталізатора і обманки на другу лямбду, а закінчити перепрошивкою ЕБУ, витратити в результаті нормальні гроші та отримати авто на ЕВРО2.

Вирішив спочатку замінити гофру (заодно під час заміни можна буде візуально оціни стан каталізатора), а дальше видно буде.
Якщо вже мій каталізатор виявиться зовсім поганий тоді буду шукати варіанти його заміни: або б/у в нормальному стані; або замінити вставку самого фільтруючого елемента на новий якщо по формі є такий підходящий (там корпус каталізатора не круглий а витягнутий в еліпс); або універсальний каталізатор.

Каталітичний нейтралізатор на S80 2006 року

СообщениеДобавлено: Пт дек 28, 2018 2:14 pm
HerbertBob
Сигналізатор і на метан і на чадний газ. Працює від 220.

Чого я взагалі задумався про якість роботи - котел забився, заходиш в хату - страшно воняє чимось, а сигналізатор мовчить. Тоді вже попробували потримати над котлом без гофри. Кароч шось він стрьомний.

789