Страница 1 из 1

Після заміни ременя ГРМ проблеми

СообщениеДобавлено: Сб июн 16, 2012 3:22 pm
Vktor
Всім привіт. Шановні колеги, допоможіть. В мене S40 I (VS) 1.8 Модель двиг.: B 4184 S2
Після заміни ременя ГРМ і роликів засвітився чек, машина почала тупити, заводиться погано, розхід збільшився таке враженя що стала "чужою". Діагностика видала помилку Р 0335 Ошибка датчика положения коленвала "А" (двигатель иногда заводится, но работает неустойчиво из-за отсутсвия сигнала синхронизации зажигания и впрыска). Народ підкажіть, порадьте що робити??? :roulette:

Re: Після заміни ременя ГРМ проблеми

СообщениеДобавлено: Вс июн 17, 2012 11:14 pm
vitvolv
проверьте еще раз метки , скорее всего неправильно выставлен ремеь

Re: Після заміни ременя ГРМ проблеми

СообщениеДобавлено: Пн июн 18, 2012 7:19 am
Vktor
vitvolv писал(а):проверьте еще раз метки , скорее всего неправильно выставлен ремеь

Провіряли, сходяться.

Re: Після заміни ременя ГРМ проблеми

СообщениеДобавлено: Вт июн 26, 2012 10:59 pm
Vktor
Всім дякую. Тему можна закривати.

Re: Після заміни ременя ГРМ проблеми

СообщениеДобавлено: Вт июн 26, 2012 11:56 pm
alexnax
Ну а что было? Или это секрет?

Re: Після заміни ременя ГРМ проблеми

СообщениеДобавлено: Ср июн 27, 2012 9:47 am
Vktor
alexnax писал(а):Ну а что было? Или это секрет?

Ні, секрету не має. Думаю, що діло в клапані та муфті СВВТ (або в народі - ВАНУС) і компютером. Пів року назад поставили мені діагноз - потрібно міняти муфту 6900015 по ціні 175 євро. Вичитав, що це проблема всіх 40 від 1999 по 2001 рр.. двигун працює, як дизель. При заміні ременя залізли в муфту.
Але в кінцевому результаті 175 євро в кармані, тяга є, двигун - шепоче. ЛЯПОТААААААА.

Re: Після заміни ременя ГРМ проблеми

СообщениеДобавлено: Пн июл 07, 2014 12:26 pm
YuraOle
Vktor писал(а):
alexnax писал(а):Ну а что было? Или это секрет?

Ні, секрету не має. Думаю, що діло в клапані та муфті СВВТ (або в народі - ВАНУС) і компютером. Пів року назад поставили мені діагноз - потрібно міняти муфту 6900015 по ціні 175 євро. Вичитав, що це проблема всіх 40 від 1999 по 2001 рр.. двигун працює, як дизель. При заміні ременя залізли в муфту.
Але в кінцевому результаті 175 євро в кармані, тяга є, двигун - шепоче. ЛЯПОТААААААА.


А можна детальніше,про вирішення проблеми з муфтою і клапаном.Залізли в муфту,зрозуміло,а що далі ,ні.Що робили з муфтою?А то в мене також почаю ,як дизель робити,хоча не постійно.Буває день добре ,день погано.