Страница 1 из 1

проблема с радиатором

СообщениеДобавлено: Ср май 08, 2013 1:19 pm
володя
панове...потрібна ваша допомога,в мене 340DL.1720мотор,1988року випуску,машинка старенька,потік радіатор,тобто не буквально тече,а зранку відкриваю гараж а там калюжка...і взагалі вона в мене дуже скоро нагрівається,не так щоб вона кипіла,такого небуло а рєзко нагріває,і вкл.вентилятор,влсени поміняв термостат,водяний насос,деякі патрубки,а тепер дійшла черга міняти радіатор,що робити,якщо його міняти то на який,тут в одній темі почитав,що від 2106підходить,правда чи ні,і як воно буде,буду вдячний за підказку...

Re: проблема с радиатором

СообщениеДобавлено: Ср май 08, 2013 1:23 pm
Stas340
Можно и б/у купить и поставить как родное)))
Это не такая уж редкая деталь и от 1,7 и от 1,6 дизеля подойдет, поспрашивайте на форуме, я думаю найдеться

Re: проблема с радиатором

СообщениеДобавлено: Ср май 08, 2013 1:50 pm
володя
беушка трохи стрьомно,я вже тут з орума багато що брав,скажу чесно, враження не дуже оптимістичні...

Re: проблема с радиатором

СообщениеДобавлено: Ср май 08, 2013 1:57 pm
KirKo
володя писал(а):беушка трохи стрьомно,я вже тут з орума багато що брав,скажу чесно, враження не дуже оптимістичні...


Почему стрёмно? Я тоже первый раз купил здесь на форуме, прислали, оказалось слегка поддекает, позвонил продавцу, он без проблем его забрал и вернул деньги. Прислали другой, поставили, всё отлично.

Re: проблема с радиатором

СообщениеДобавлено: Чт май 09, 2013 9:20 am
zmey-kumarik
Года два катаюсь на десяточном и никаких нареканий.

Re: проблема с радиатором

СообщениеДобавлено: Чт май 09, 2013 8:10 pm
володя
zmey-kumarik писал(а):Года два катаюсь на десяточном и никаких нареканий.

ну тоді поясніть будь-ласка як то все зробити,головне як там з датчиком,і шо значить десятка,то ваз,газ,чи москвіч?

Re: проблема с радиатором

СообщениеДобавлено: Пн май 13, 2013 3:06 pm
zmey-kumarik
Радиатор ВАЗ 2110, датчик пропелятора на штатном месте, нижний патрубок к расширительному бачку - вместо сливной пробки радиатора (придётся точить штуцер под шланг). Пароотводной патрубок радиатора слева, так что придётся удлинять шланг. Делал "временно", потому так похабно выглядит. Чуть не забыл - турбинкой (болгаркой) полюбому придётся поработать.