Картер зчеплення 340 1.7

Всім привіт.
Це моя перша тема на цьому форумі.
Коротше ситуація така, рік тому придбав собі 340 вольву з двигуном 1.7, як говорив попередній власник, стоїть мотор від 440, але стартер міняв на ньому то підійшов від 340. В кінці минулого літа налетів на огороджувальний стовпчик, кузов порихтували, замінили кардан від автомата, вставивши самоклепаний подовжувач, щоб підійшов на механіку. Їздив без пробем, тисяч 4 проїхав.
Цією весною поїхав до карбюраторщика полагодити карб, той зробив все прекрасно, на холостих стали працювати всі 4 циліндри, машинка стала тихо і рівно працювати, але сталася біда. Майстер сів перевіряти машину і видно хотів попонтуватися, на 10 км\год надавив на гашетку до підлоги і не відпускав, в результаті розірвало на шматки картер зчеплення, купол, саме зчеплення лишилося живим.
На 1.7 такого картера на форумі так і не знайшов, але порадили поставити картер від 1.6D, його замовив, на вигляд такий самий, але на бензиновому кріпиться датчик на маховик, що подає іскру в потрібний момент, на дизельному кріплення для нього нема. Я просвердлив дірку в тому ж місці, поставив датчик на кутики і посадив їх на епоксидну смолу, все наче міцно трималося, поставив, машина заводиться, але як тільки даєш великі і середні оберти то починає давитися, мотор не розкручується. Звук теж якийсь дивний.
Ну і вібрація посилилася дуже.
У мене лише дві думки: 1. майстер так і не встиг як слід налаштувати карбюратор; 2. Я нахімічив з датчиком.
Підкажіть будь ласка як бути у такій ситуації і що можна зробити. Чи можливо хтось знає де дістати картер на 1.7 бензин.
Дуже дякую!
Це моя перша тема на цьому форумі.
Коротше ситуація така, рік тому придбав собі 340 вольву з двигуном 1.7, як говорив попередній власник, стоїть мотор від 440, але стартер міняв на ньому то підійшов від 340. В кінці минулого літа налетів на огороджувальний стовпчик, кузов порихтували, замінили кардан від автомата, вставивши самоклепаний подовжувач, щоб підійшов на механіку. Їздив без пробем, тисяч 4 проїхав.
Цією весною поїхав до карбюраторщика полагодити карб, той зробив все прекрасно, на холостих стали працювати всі 4 циліндри, машинка стала тихо і рівно працювати, але сталася біда. Майстер сів перевіряти машину і видно хотів попонтуватися, на 10 км\год надавив на гашетку до підлоги і не відпускав, в результаті розірвало на шматки картер зчеплення, купол, саме зчеплення лишилося живим.
На 1.7 такого картера на форумі так і не знайшов, але порадили поставити картер від 1.6D, його замовив, на вигляд такий самий, але на бензиновому кріпиться датчик на маховик, що подає іскру в потрібний момент, на дизельному кріплення для нього нема. Я просвердлив дірку в тому ж місці, поставив датчик на кутики і посадив їх на епоксидну смолу, все наче міцно трималося, поставив, машина заводиться, але як тільки даєш великі і середні оберти то починає давитися, мотор не розкручується. Звук теж якийсь дивний.
Ну і вібрація посилилася дуже.
У мене лише дві думки: 1. майстер так і не встиг як слід налаштувати карбюратор; 2. Я нахімічив з датчиком.
Підкажіть будь ласка як бути у такій ситуації і що можна зробити. Чи можливо хтось знає де дістати картер на 1.7 бензин.
Дуже дякую!