Роман111 писал(а):Лямбду почали ставити на 360-у у 1987році, малого мати ше зарано самому 22роки

, До розходо міра буду дивитись у першу чергу, але є ще підозри на великий тиск у топливній рампі, або форсунка запуску не виключається після прогріву мотору. Може хтось знає який тиск подачі топлива має бути? а ще розходомір думаю тестером продзвонити , але теж незнаю яка напруга має бути на контактах, таких даних у мануалі немає.

Там є два типи інжектора LU і LE. Лямбда стоїть на LU. різниця між і нжекторами тільне в лямді. Проводка сумісна(всі датчики також). LE з лямдою працювати не буде(вірніше не буде її бачити). На LU лямбда стоїть на
випускному коллекторі.
Розхід найчастіше великий із-за расходоміра. Він піддаеться чистці і регулюванню(самому краще не регулювати, а от промити не помішало б(бруд та нагар звужує повітряний канал що призводить до більшого відкривання заслонки--> непровильні покази спожитого повітря-->завишене дозування палива -->переросхід)).
Тиск у паливній рампі має бути 2.5 бара без вакуумного шлангу(2 бара з вакуумним шлангом на холостих)(буває що глючить, але дуже рідко)
Форсунка невиключатись неможе(хіба колгосптюнінг, або клинить механічно(ще такого не попадалося)), так як запускається від стартера, і працює доти доки працює стартер(але не більше 7сек.(в залежності від температури двигуна)). Протікання через пускову форсунку непогано видно, з допомогою фонарика, через штуцер в колекторі(той котрий зєднаний з шлангом клапана холостого ходу)
Розходомір можна перевірити тестером (стрілочним, а краще осцилографом), проте перевіряти потрібно на напрузі(примусово увімкнути реле паливного насосу) на предмет плавного росту напруги при відкриванні заслонки расходоміра.
Расходомір, в разі перетирання токопровідної доріжки, в більшості випадків можна підшаманити(впаяти графітову щітку від мікроелектромотора, чи контактні пелюстки від датчика дросселя(наприклад моноінжектор 440), чи просто підігнути(залежно від конкретного випадку)). Проте самому це робити не раджу так як можна остаточно зробити йому тапки.
Настройку розходоміра можна зробити з допомогою газоаналізатора(або встроїти лямду і відкалібрувати з допомогою осцилографа(після калібровки лямда знімається))
П.С. на 360-тій слід провірити троси ручника, так як вони люблять заржавіти, і тоді ручник не буде до кінця відходити-->пригальмовані задні колеса-->розхід під 20л(при справному інжекторі)