Зломалась кнопка аварійки (заклинила у вимкнутому положенні), ну думаю розберу, подивлюсь що там. Дістав, а вона довга така (схожа на кнопку обігріву дзеркал та заднього скла по формі та розмірам), 7 контактів підключається.

Розібрав, побачив два реле, два діоди, два транзистори, кілька конденсаторів лампочку і мікросхему.
Поломка була механічною (зломане кріплення кнопки і її заклинило), підпаяв пластик, зібрав назад, перевірив, аварійка працює все ок.
Виїхав задоволений, що все ок і тут на тобі, перестало працювати реле поворотів. Всю машину обшукав реле поворотів так і не знайшов.
Знайшов запобіжник (біля водійської дверки) №25 відповідає за аварійку, але він чомусь аж 30А, на штатній коробочці від запобіжників є позначення де що але мови я не розумію, прочитати так і не зміг.
Підскажіть де шукати.
Можливо в когось хоча б схема є цієї приблуди?
Проміряв 12В є на двух проводах, обидва червоні, також при включанні запалення на 3-му зявляється теж 12В, маса також наче є (аварійка ж працює).
При включеному повороті якщо сірничком замикати реле (те яке клацає при аварійці), то загорається поворот, або лівий, або правий, або не загорається взагалі (залежить від перемикача біля руля) навіть на вимкненому запаленні.
Машина 760 1987 року D24-TIC рестайл.