Страница 1 из 4

Моя ЛАСТІВКА

СообщениеДобавлено: Ср сен 24, 2014 2:11 pm
Летро
Доброго всім здоров'ячка, шановне паньство VOLVOводи!!!
Звати мене Петро, живу ві Львові!
Вирішив от теж завести бортовичок, щоб почути від Вас корисні поради і не тільки.
Отож представляю на Ваш суд свою ЛАСТІВКУ VOLVO 740 GL 2,4TD 1990р.в. перехідна модель.
Наразі машинка стоїть в гаражі на ремонті прогнившого дна (не треба казати що такого небуває -- буває :sad: )
Троха фоток проведених робіт:

Re: Моя ЛАСТІВКА

СообщениеДобавлено: Ср сен 24, 2014 2:17 pm
Летро
І ще фото розрізаного порогу в місці де мав би бути кронштейн для домкрата біля заднього лівого колеса. Різати довелось тому, що там була вм'ятина і вирівняти її ззовні не вдалось. Всередині, як виявилось теж не все супер :sad:

Re: Моя ЛАСТІВКА

СообщениеДобавлено: Ср сен 24, 2014 2:18 pm
MOOSE
Файна :cars:
Нехай одужує :frends:

Re: Моя ЛАСТІВКА

СообщениеДобавлено: Ср сен 24, 2014 2:41 pm
Sergey 850))
Хороша машинка ;)


а вот Моя 740 тоже 90 г.

Re: Моя ЛАСТІВКА

СообщениеДобавлено: Ср сен 24, 2014 2:47 pm
Летро
Sergey 850)) писал(а):Хороша машинка ;)


а вот Моя 740 тоже 90 г.

От коли свою до такого стану доведу то буду щасливий як не знаю хто

Re: Моя ЛАСТІВКА

СообщениеДобавлено: Ср сен 24, 2014 2:51 pm
Летро
От би може мені хто порадив чим то всьо файно помалювати, наразі я обробив голе залізо перетворювачем іржі і задув епоксидним грунтом. Далі думаю всі шви кузовним герметиком пройти, а потім задути фарбою типу "баранек"

Re: Моя ЛАСТІВКА

СообщениеДобавлено: Ср сен 24, 2014 3:14 pm
Merlin
краще за все кислотний грунт, потим эпоксидний потим акрилову эмаль а потім віброю закатати.

та обовязково все течі знайти щоб під ноги не текла вода.

а знизу достатньо грунту та замазати розтопленим пушсалом з нігролом.

Re: Моя ЛАСТІВКА

СообщениеДобавлено: Ср сен 24, 2014 3:40 pm
Летро
Merlin писал(а):краще за все кислотний грунт, потим эпоксидний потим акрилову эмаль а потім віброю закатати.

та обовязково все течі знайти щоб під ноги не текла вода.

а знизу достатньо грунту та замазати розтопленим пушсалом з нігролом.

Власне вся біда з того і почалась, що потік в мене кранік пічки і я проїздив всю зиму з охолоджоючою рідиною під ковриками.
Для обробки днища знизу купив наразі фарбу якусь спеціальну, в таких банках що зразу до спеціального пульвера прикручуються, казали в магазині шо піде

Re: Моя ЛАСТІВКА

СообщениеДобавлено: Ср сен 24, 2014 4:34 pm
Merlin
Фарбою треба, але поверх знизу рекопендую таки пушсало з нігролом розтопити та намазати

Re: Моя ЛАСТІВКА

СообщениеДобавлено: Ср сен 24, 2014 4:41 pm
Летро
Merlin писал(а):Фарбою треба, але поверх знизу рекопендую таки пушсало з нігролом розтопити та намазати

Ясно, дякую за пораду, думаю що ніфіга не лишнє там буде :D , я просто не дуже обізнаний в цих технологіях, а хочеться зробити щоб було добре.
В мене от ще таке питання є -- прийшлось мені здерти всю обезшумку при цих роботах, тому незнаю як її клеїти назад і чи реально вона там потрібна?

Re: Моя ЛАСТІВКА

СообщениеДобавлено: Ср сен 24, 2014 6:31 pm
Merlin
Купуй вібру СТП та дуже ретельно її наклеюй та прикатуй, грій феном. Вона потрібна якщо машина для себе.

Re: Моя ЛАСТІВКА

СообщениеДобавлено: Ср сен 24, 2014 9:05 pm
bserge
Підтримую Мерліна, щодо внутрішньої частини дна - обов'язково закатати віброю.
Наприклад, я собі зробив- навідь фото додаю.

P4051099.JPG


А от ззовні я собі обробив таким чином - грунт, фарба(акріл), антигравій(баранок), а в кінці Tectyl.
Головне всю іржу та окалину позчищати!!!!
Дриль з насадками, щітки та наждак у поміч!!!!

Re: Моя ЛАСТІВКА

СообщениеДобавлено: Ср сен 24, 2014 10:13 pm
Lebedev
Я делал по переварки днища так:тектил производство США во внутряну мазал,на наружу мешал: пластилин,пушечное сало,нигрол,свечу парафиновою, все это топил и под давлением через пульвер заливал горячее под давлением,потом в селе уйма раз по полю там где пыль гонял,красота там где если будет царапина или еще что будет,допустим коряга по днищу пройдейтся,затягивает этот слой без проблем,не сохнет,в жару не течет,все раны затягивает

Re: Моя ЛАСТІВКА

СообщениеДобавлено: Ср сен 24, 2014 11:35 pm
Летро
Ще одне питання, як кажуть у нас ві Львові, для доїждєючих-- вібра клеїться на голий метал чи як, бо в оригіналі походу була на грунтовку поверх наклеїна, а потім це все дружно помалювали

Re: Моя ЛАСТІВКА

СообщениеДобавлено: Ср сен 24, 2014 11:39 pm
Merlin
Нівякому разі вібру не клеїти на голий метал. сгние в момент. тільки грунт. Та не любий. єпоксидний або який вологу крізь себе не пропускає.

Re: Моя ЛАСТІВКА

СообщениеДобавлено: Чт сен 25, 2014 9:39 am
Летро
Ну слава Богу, я акурат епоксидним і задув те діло, завтра виложу фотки

Re: Моя ЛАСТІВКА

СообщениеДобавлено: Ср окт 01, 2014 4:57 pm
Летро
Наразі фоточок поки нема, а результати такі:
- з середини і зовні все зачищене;
- помазане перетворювачем іржі;
- прогрунтоване епоксидним грунтом;
- шви знизу промазані кузовним герметиком;
- зовні задуто баранеком;
- вирівняна вмятина в порозі і примандячений новий кронштейн для домкрата, який я зварив з кутника.
Далі чекаєм зарплати і знову по магазинах і вйо драїти праву сторону :moil:
а потім вже буде і вібра і все решту. :idea:

Re: Моя ЛАСТІВКА

СообщениеДобавлено: Ср окт 01, 2014 5:13 pm
Летро
Хочу ще поділитись таким от цікавим досвідом.
Зчеплення на моїй ластівці вижимається гідравлікою, і от був у мене такий от прікол, як тілько я став щасливим власником поїхав на рідні села і там у мене "пірвавсі" сальнік в робочому циліндрику. Я вже хтів сісти в куточку і тихенько матюкати все на світі, але по сусідцтві жив мужичок який петрав в машинах. Одним словом викулупали ми той сцяльнік з циліндрика і виявилось шо то 22-ка від Москаля 412.
Отож теперка я теє питання дослідив і виявив що дуже гарно нам підходить і шток (на рідному різьба пішла гайту) і сцяльнік, і поршеньок (в мене стояв залізний, а от в москальовському циліндрику, що я купив, стоїть алюміньовий), і пильник все дуже гарно підходить до Вольво. Сам циліндрик думав поміняти але свій викулупати з вуха в якому він сидить не вдалось 8-) , тому вирішив не мучитись бо наглої потреби не було.
І от зараз думаю чи то повезло з тим що наш циліндрик і москальовський однакові, чи то в мене попередній власник угробив нах рідний і примандячив від москаля.

Можливо ні для кого я тут Америку через кватирку не відкрив, але перечитавши купу всього щось ніде ніхто незгадував за ті циліндрики. Можливо стане комусь в пригоді така інфа 8-) .

Re: Моя ЛАСТІВКА

СообщениеДобавлено: Ср окт 01, 2014 5:37 pm
vovo
Летро писал(а):Хочу ще поділитись таким от цікавим досвідом.
Зчеплення на моїй ластівці вижимається гідравлікою, і от був у мене такий от прікол, як тілько я став щасливим власником поїхав на рідні села і там у мене "пірвавсі" сальнік в робочому циліндрику. Я вже хтів сісти в куточку і тихенько матюкати все на світі, але по сусідцтві жив мужичок який петрав в машинах. Одним словом викулупали ми той сцяльнік з циліндрика і виявилось шо то 22-ка від Москаля 412.
Отож теперка я теє питання дослідив і виявив що дуже гарно нам підходить і шток (на рідному різьба пішла гайту) і сцяльнік, і поршеньок (в мене стояв залізний, а от в москальовському циліндрику, що я купив, стоїть алюміньовий), і пильник все дуже гарно підходить до Вольво. Сам циліндрик думав поміняти але свій викулупати з вуха в якому він сидить не вдалось 8-) , тому вирішив не мучитись бо наглої потреби не було.
І от зараз думаю чи то повезло з тим що наш циліндрик і москальовський однакові, чи то в мене попередній власник угробив нах рідний і примандячив від москаля.

Можливо ні для кого я тут Америку через кватирку не відкрив, але перечитавши купу всього щось ніде ніхто незгадував за ті циліндрики. Можливо стане комусь в пригоді така інфа 8-) .


файна мова :frends:

Re: Моя ЛАСТІВКА

СообщениеДобавлено: Ср окт 01, 2014 5:39 pm
Merlin
Но есть нюанс. РТЦ разные. в зависимости от мотора бывают 20.6 22.2 и 25.4

тоесть москвичевский на 22 на 2 десяки меньше, но конечно работать будет.

Ремкомплекты на них доступны под заказ по Френкиту или по Аутофрену.

на 22.2
522011 по френкиту, стоит немногим более 50ти гривен
D3192 по аутофрену

Re: Моя ЛАСТІВКА

СообщениеДобавлено: Ср окт 01, 2014 5:40 pm
Летро
Дякую, я сі старав

Re: Моя ЛАСТІВКА

СообщениеДобавлено: Ср окт 01, 2014 5:49 pm
Летро
Merlin писал(а):Но есть нюанс. РТЦ разные. в зависимости от мотора бывают 20.6 22.2 и 25.4

тоесть москвичевский на 22 на 2 десяки меньше, но конечно работать будет.

Ремкомплекты на них доступны под заказ по Френкиту или по Аутофрену.

на 22.2
522011 по френкиту, стоит немногим более 50ти гривен
D3192 по аутофрену

ХЗ, я ті діла штангенциркулем не переміряв. 8-)
Моторчик в мене 2.4 ТД, і походу мені повезло з циліндриком, москальовські сальніки дешеві як борщ, вожу з собою про всяк випадок пару, бо два рази вже рвався. Доречі люди тут сперечались, що краще, трос чи гідравліка. Аргументи були типу, що трос за 15 хв. міняється і все гуд, можу сказати, що неспішно міняю сцяльнік за 35-45хв. А от щодо тросів, то я як давній совкоцикліст маю дуже сумний досвід про тросіки. Недавно перебирав старі заначки, то надибав цілий пакет порваних тросів з Іжа і МТ 8-)
Невірю я їм!!!

Re: Моя ЛАСТІВКА

СообщениеДобавлено: Ср окт 01, 2014 5:56 pm
MOOSE
перебирати Вольво у дорозі це дуже КРУТО!
Я не завжди навіть запаску вожу

Re: Моя ЛАСТІВКА

СообщениеДобавлено: Ср окт 01, 2014 5:58 pm
Merlin
Лучше автомат. там ни привода ни сцепления.

а вобще абсолютно пофиг что. что гидро что трос. все ломаеться. и все чиниться. главное следить и ухаживать за машиной, тогда ни трос ни гидравлика неподведет.

Re: Моя ЛАСТІВКА

СообщениеДобавлено: Ср окт 01, 2014 5:58 pm
Merlin
За машиной следить надо тогда в дороге ненадо будет ничего перебирать.

Re: Моя ЛАСТІВКА

СообщениеДобавлено: Ср окт 01, 2014 6:07 pm
MOOSE
Merlin писал(а):Лучше автомат. там ни привода ни сцепления.

особенно круто со снега в роскачку выезжать

Re: Моя ЛАСТІВКА

СообщениеДобавлено: Ср окт 01, 2014 6:28 pm
Merlin
С блоком или трексом очень даже нормально. ;)

Re: Моя ЛАСТІВКА

СообщениеДобавлено: Чт окт 02, 2014 10:59 am
Летро
Merlin писал(а):За машиной следить надо тогда в дороге ненадо будет ничего перебирать.

Власне я це і намагаюсь робити, правда не на все грошей вистарчає :( така от журба!
В дорозі ремонтуватись доводилось тільки тоді, коли мені той сцяльнік тріс перший раз, тоді ми поставили якийсь старий, в когось десь довго він лежав, я його ніфіга не поміняв і через рік він тріс знову. Зараз я там все перебрав і постійно приглядую за циліндриком.
І ще на рахунок того, що машинку тре пильнувати можу розказати веселу історію про заклинившу направляйку переднього супорта...

Re: Моя ЛАСТІВКА

СообщениеДобавлено: Чт окт 02, 2014 11:18 am
vovo
MOOSE писал(а):
Merlin писал(а):Лучше автомат. там ни привода ни сцепления.

особенно круто со снега в роскачку выезжать

Дима не только со снега, а и элементарно с песочка на пляже или еще где то. Песок - зло)))

Re: Моя ЛАСТІВКА

СообщениеДобавлено: Чт окт 02, 2014 11:24 am
Merlin
Замов краще манжету по френкіту або аутофрену. 50 гривень не така велика сума. а ходити буде набагато довше ніж від москаля.

нетреба робити з вольво жигулі або москаля.