Страница 28 из 32

Re: Дизельна красуня

СообщениеДобавлено: Пт авг 26, 2016 11:44 pm
Vladizlav
Подивився в бортовиках 340-вих -- за останні пів-року відмітились лише четверо. Сумно. Чи то тройководів меньшає, чи то часу не вистачає ...
По моїй красуні -- замінив правий поріг. Через катастрофічний брак коштів доведено, що на поріг та підсилювач порога вистачає бокової стінки холодильника (старого, з товстішого металу).
Дивимось, пліткуємо.
Фото0990.jpg

Фото0989.jpg

Фото0991.jpg

Зараз поріг вже підшпакльований, взявся за задню дверку.

Re: Дизельна красуня

СообщениеДобавлено: Сб авг 27, 2016 12:29 pm
Vladizlav
Нова проблемка -- задня права ступиця. Підшипник мінявся навесні, запресовувався не дуже важко. Зараз вже є легкий люфт при розкачуванні.
В чому проблема ? Така якість підшипників, чи треба міняти ступицю ?

Re: Дизельна красуня

СообщениеДобавлено: Вс авг 28, 2016 12:35 am
Merlin
а чей подшипник?

Re: Дизельна красуня

СообщениеДобавлено: Вс авг 28, 2016 9:57 am
Vladizlav
Попередній раз тут стояв ВАЗовський (відходив 3 роки), тепер стоїть щось імпортне (не пам"ятаю що саме).

Re: Дизельна красуня

СообщениеДобавлено: Вс авг 28, 2016 10:57 am
Merlin
скорее всего качество такое

Re: Дизельна красуня

СообщениеДобавлено: Вс авг 28, 2016 11:04 am
Vladizlav
Будем менять. Что брать ?

Re: Дизельна красуня

СообщениеДобавлено: Вс авг 28, 2016 11:07 am
Merlin
вазовский бери. он хоть 3 года ходил. чтото посерьзней дороже будет

Re: Дизельна красуня

СообщениеДобавлено: Пн авг 29, 2016 2:17 pm
Merlin
А вобще и 4ки уже уходят. ветка 4рок тоже худеет. там пишет пару человек.

Может админов попросить обьединить 3хх и 4хх? смысла их отдельными держать мало. но кушать правда они не просят.

Re: Дизельна красуня

СообщениеДобавлено: Чт сен 01, 2016 1:46 am
Алежон
Merlin писал(а):А вобще и 4ки уже уходят. ветка 4рок тоже худеет. там пишет пару человек.

Может админов попросить обьединить 3хх и 4хх? смысла их отдельными держать мало. но кушать правда они не просят.

Это потому что они еще свежие,вот тема 1 и 2 живее всех.так что пройдет еще 10 лет и тройки опять будут в тренде.

Re: Дизельна красуня

СообщениеДобавлено: Чт сен 01, 2016 11:19 am
Merlin
и это таки правда. :-D :-D :-D

Re: Дизельна красуня

СообщениеДобавлено: Пн ноя 07, 2016 12:21 am
Vladizlav
Застукала рульова. Ну як застукала -- загриміла ! Різко, і все сильніше.
Попередній раз робив сам, тепер вирішив відвести спецу. Рейку шліфанув сам (добре, що хоч це зробив сам), майстер крім того, що в токаря виточив втулку і набив змазки -- нічого більше не робив.
Хоч я наголошував, що розбиває сухарик знизу рейки, і запропонував вирішення проблеми -- нєа.
Висновок -- треба все по можливості робити самому !!
При ремонті виявилось -- до рульової рейки приєднуються рульові тяги, а також стойки стабілізатора.
Рульова чекає, стійки купив, тяги будуть.

Re: Дизельна красуня

СообщениеДобавлено: Пн ноя 07, 2016 12:26 am
Vladizlav
За той час взявся за зад. Одна піввісь з 340-ї, одна з 360-ї (відповідно 22 і 24 зуба). 340-й кулак замінив на відносно нормальний (є невеликий люфт на шліцах, треба перебрати з шліцевим клеєм), 360-й кулак буду купляти новий.
Громадяни Вольвоводи -- слідкуйте за станом пильників !! :sad:

Re: Дизельна красуня

СообщениеДобавлено: Пн ноя 07, 2016 1:32 pm
Merlin
Насчет делать по максимуму самому факт, столько времени денег и нервов экономиться. главное нервов.

И главное ты сам знаеш при этом чего ждать от машины и где.

А пыльники да, надо следить.вобще периодичесски надо делать ДХЧ и диагностику поверхностную узлов и агрегатов. :cars:

Re: Дизельна красуня

СообщениеДобавлено: Пн ноя 07, 2016 9:17 pm
Vladizlav
Ну, коли просто "купив, зняв, замінив" -- то це одне, а коли треба "щось вигадати" -- самому складно буває.
Хто б міг подумати, що банальна процедура заміни антифризу викличе трудності ! І проблема навіть не у завоздушеній пічці ... Залив, чую "ціу, ціу .." Патрубки цілі, калюжі не видно. Зняв повітряний фільтр -- заглушка в голові прогнила. Щоб виточити -- треба зняти (бо діаметр заміряти дуже складно). Зніму -- тяжко добратися до міста.
Буду шукати токаря, щоб на місці зняти/виточити/забити.

Re: Дизельна красуня

СообщениеДобавлено: Пн ноя 07, 2016 11:09 pm
Игорь74
Влад.ну ты фанат своего ведерка,уважуха :D

Re: Дизельна красуня

СообщениеДобавлено: Вт ноя 08, 2016 12:20 pm
Vladizlav
Да, ведёрко. Но своё, родное. Не раз порывался продать с криками "будь проклят тот день ...", но потом отходил.
Даже жена как-то сказала -- может найти какого-нибудь идеального донора с германии и сделать свою "в идеале" !

Re: Дизельна красуня

СообщениеДобавлено: Ср ноя 09, 2016 8:52 pm
Vladizlav
Задовбав вакуумний насос. До нього вже хтось лазив, напевно міняли шків. І тепер шків насоса не співпадає з площиною шківа маховика. Ремінь йде навскоси, і часто пищить.
В гаражі є мінімальний запас вакуумних насосів, розбираєм один.
IMG_20161106_185940_thumb.jpg
Ломать -- не строить

Вибиваємо заглушку. Під нею — підшипник на ексцентрику. Він накручений на вал, різьба права. Стопоримо в корпусі и крутимо за шків. Стопорити треба акуратно — корпус алюмінєвий !
Вибиваем вал зі шківом. Теперь є доступ з другого боку.
IMG_20161106_192253_thumb.jpg

Снимаємо стопорне кільце, витягуєм підшипник. Під ним — сальник.
Теперь — хто є хто.
Підшипник на ексцентрику — вперше бачу.
підшипник внутрішній гольчатий — TA1720z
сальник — 17-32-7 (обертання по годинниковій, якщо дивитись ззовні). До речі ледве знайшов, пропонують тільки від гідравліки -- ціна 170-200 грн. В Харькові на Лоск є Польскі та Китайські валом, ціна від 5 грн (опт)
підшипник зовнішній — 6203rs
Тут проблема була в сальнику та зовнішньомуе підшипнику.
Міняєм, збираєм в зворотній послідовності.
На вихідних -- перекину на машинку.

Re: Дизельна красуня

СообщениеДобавлено: Чт ноя 10, 2016 12:22 am
Merlin
Толково. полная профилактика.

Ябы искал электро насос от чегонибуть на разборках.

Re: Дизельна красуня

СообщениеДобавлено: Чт ноя 10, 2016 12:54 am
Vladizlav
Це перше авто, яке я ковиряю. Тому погано розбираюся в конструкції інших. Отже стараюся максимально повернутися до оригіналу.
А електричні вакуумні в кого стоять ?

Re: Дизельна красуня

СообщениеДобавлено: Чт ноя 10, 2016 1:30 am
Merlin
на современных вольвах часто. он там подкачивающий типа с кучей клапанов. на дизелях иногда.

и кстати незнаю влезет или нет но на этомже дизеле только 1.9 насос этот стоит на голове там где трамблер на бензиновой версии. может туда можно?

Re: Дизельна красуня

СообщениеДобавлено: Чт ноя 10, 2016 2:25 pm
Vladizlav
Если правильно помню -- не влезет. Будет мешать воздухозаборник печки.
И, кстати, на такой конструктив тоже грешили, что часто ломается.

Re: Дизельна красуня

СообщениеДобавлено: Пт ноя 11, 2016 9:04 pm
Vladizlav
Прийшли рульові тяги (спасибі Кравцу), перекинув рульову. Довго сміявся -- на "відреставрованій" рульовій навіть не закручені болти кришки сухарика ! Спеціалісти, блін ! Головне -- при мені ще "регулював" піджим рейки.
:viking:
На завтра -- грандіозні плани.
- стійки стабілізатора
- заглушка (взяв ВАЗовську, може підійде) 10 мм
- вакуумний
- зимова гума
- глушник (трохи перегнути треба)
- пройтися по дверках (регульнути клямки, поправити склопідіймач)
- нажратися пива ..

Re: Дизельна красуня

СообщениеДобавлено: Сб ноя 12, 2016 1:35 pm
Merlin
последний пункт самый важный. с него можно начать. :D

Re: Дизельна красуня

СообщениеДобавлено: Вс ноя 13, 2016 11:27 am
zmey-kumarik
Vladizlav писал(а):Если правильно помню -- не влезет. Будет мешать воздухозаборник печки.
И, кстати, на такой конструктив тоже грешили, что часто ломается.


Таки да - пришлось подрезать корпус печки. И дважды да - у коллеги на Кенго заклинил такой насос, в итоге лопнувший коленвал, гнутые клапана и шатуны, перемолотые поршни и подранные гильзы. Вобщем ремонтировать уже нечего, попадалово на замену двигателя. Поэтому свой снял в срочном порядке (хоть машинка стоит без кардана) и леплю с Опеля Рекорд :oops: . То что есть в наличии 8-) Тем более, что диафрагменные насосы работают уже "от руки", а центробежные или пластинчатые при гораздо больших оборотах...

Re: Дизельна красуня

СообщениеДобавлено: Вс ноя 13, 2016 2:27 pm
Vladizlav
Було, заклинив. Прийшлося 60 км проїхати з дубовими гальмами по ожеледі, вночі. Перебрав насос, замінив ремінь - і порядок.

Re: Дизельна красуня

СообщениеДобавлено: Вс ноя 13, 2016 2:41 pm
Vladizlav
Ввечері почав падати сніжок. Я, як і планував - хильнув пивка, закинув котел, і спати. Вночі спрацював безперебійник. Пішов глянути -- офігів.
IMG_20161113_115009.jpg
IMG_20161113_120300.jpg
IMG_20161113_100416.jpg

Генератор заправлений, газовий балончик теж, ланцухи на колеса готові. Пару днів протягнем. Дві фази з трьох відновили (своїми силами), чекаєм грейдер.

Re: Дизельна красуня

СообщениеДобавлено: Вс ноя 13, 2016 11:15 pm
Merlin
пора лыжи воском натирать :D

Re: Дизельна красуня

СообщениеДобавлено: Сб ноя 19, 2016 8:39 pm
Vladizlav
Замінив заглушку в голові. Підійшла стандартна заглушка ВАЗ 2101 =10мм.
Поставив відреставрований вакуумний насос, новий ремінь. Час від часу все-таки з"являється писк ремня. Ремінь натягнутий. Може десь масло попало на шків ?

Re: Дизельна красуня

СообщениеДобавлено: Пт дек 02, 2016 3:09 pm
Vladizlav
Накінець знайшов трохи більший одноразовий фільтр, а то зимою може прихвачувати.
IMG_20161202_111158.jpg
Для олії -- саме то !

Кажуть -- розмір не головне :oops:

Re: Дизельна красуня

СообщениеДобавлено: Пн янв 02, 2017 10:24 pm
Vladizlav
Купив новий ШРУЗ (на 24 зуба, піввісь 360-та).
Маєм в комплекті
IMG_20161231_122131.jpg
Сам ШРУЗ, два хомути, кришка з пильником

IMG_20161231_122146.jpg
Ось такий пильник

Стандартний (звичайний) пильник на цю кришку не зовсім налазить, але думаю можна щось підібрати. Ну або взяти стару кришку.
Але якщо використовуєм пильник з комплекту -- то нащо два хомути ? А якщо зверху натягаєм звичний гофрований пильник -- то внутрішній буде без хомута.