Добро пожаловать: гость! Вход | Регистрация Текущее время: Чт июл 18, 2019 1:51 pm

343/360 turbo reborn

Модераторы: Viking, DrEvil

343/360 turbo reborn

Сообщение Timelife » Ср мар 25, 2015 1:02 am

Так як бібіка уже можна сказати виїхала, думаю треба почати журнал.

Думаю, багато хто бачив цю машину.
Короткий зміст попередніх серій:
1. http://www.volvo.com.ua/forums/viewtopi ... 18&t=29430
2. viewtopic.php?f=50&t=47595&p=300201#p300201

Після довгих роздумів та мук варто/не варто вирішив будь що буде, треба брати. Далі була череда розмов, думок, планів, і в решті решт цей день настав - зустрілись з Ігорем у славному місті Києві, махнулись ключ на фантики, і попрямувала вона у новий дім - Рівне.
Доїхала на подив спокійно, звичайно не без дрібних огріхів (вмикання задньої швидкості - :roulette: ) та на наступний день одразу на профілактику, масло там помінять і всяке таке, тут то і понеслось...

Фото які знайду викладу, а поки коротенький перелік що було зроблено до цього моменту:
1. куплене і залите масло арал 10в40
2. замінено фільтр масляний
3. замінено балку (Ігор, тікай від тих гоблінів і нічого їм не давай) - була варена, наварена, переварена і врешті решт приварена до кузову
4. замінено траверсу - читай про балку (про гоблінів думаю зрозуміло?)
5. замінено ричагі рулеві - підігнуті
6. замінені лапи/уши кріплення кпп
Изображение
7. замінені передні гальмівні диски
8. замінені гальмівні трубки
9. замінений ремінь грм та натяжний ролик
10. замінений датчик температури
11. замінені підшипники ступиці передньої лівої
12. замінені гальмівні колодки
13. перечищені/відновлені супорти (ну і пофарбовані маленько заодно :oops: )
Изображение
Изображение
Изображение
14. відновлені подушки двигуна (уже були дуже поживші та надірвані) та закуплений комплект поліуретана - втулки тяг, подушки кпп, за що окремий респект і уважуха хлопцям з Львову, ось результат їх роботи:
Изображение
Изображение
15. переварені і відновлені лонжерони/кріплення балки, траверси, подушок....
16. замінені пильники шрусів, все перемазане та перечищене.
17. замінені передні пружини

Здається, поки усе. На разі - дум дивитись далі. Здається мені що холості трішки плавають і сзаду щось стукає... з цим будем розбиратись відзавтра. Зате внаслідок проведених маніпуляцій виник бонус - двигун та кпп вирівнялись, куліса також, передачі вмикаються нормально, і що найбільше порадувало - задня також :idea:

в планах на найближчий час:
1. замінити кулісу та повернути цілий, робочий механізм ввімкнення задньої передачі
2. розібратись з стуками сзаду
3. навідатись до гуру вихлопів
4. відреставрувати або замінити рульову рейку
5. пластик по салону і всілякий дріб"язок.

Маю надію, далі буде :drag:
Аватара пользователя
Timelife
VIP
VIP
 
Сообщения: 1173
Зарегистрирован: Сб июл 31, 2010 11:01 pm
Откуда: Ровно
Автомобиль: Volvo 340 DL 1,6D
Клубная карта №: 0

Re: 343/360 turbo reborn

Сообщение Алежон » Ср мар 25, 2015 1:39 am

та то все понятно.бмв наказал?
ремонт авто,б.у.запчасти,компьютерная диагностика,аэрография,работы по салону м.0638218941
Аватара пользователя
Алежон
VIP
VIP
 
Сообщения: 4885
Зарегистрирован: Вс май 17, 2009 4:56 pm
Откуда: Киев
Автомобиль: 242
Клубная карта №: 0

Re: 343/360 turbo reborn

Сообщение Timelife » Ср мар 25, 2015 8:47 am

Хрен там. Не виїхав.
Аватара пользователя
Timelife
VIP
VIP
 
Сообщения: 1173
Зарегистрирован: Сб июл 31, 2010 11:01 pm
Откуда: Ровно
Автомобиль: Volvo 340 DL 1,6D
Клубная карта №: 0

Re: 343/360 turbo reborn

Сообщение papandos » Ср мар 25, 2015 9:23 am

Ну на конец то, про гоблинов понял, заеду передам привет. Ну что теперь заводиться с пол тыка когда датчик поменял? Стала мягенькая после замены пружин? Блин а как выравняли двигатель, турбина в ланжерон не упирается? А кулису я менял, зачем её менять? Ограничитель задней передачи могу отправить где то дома лежит. Ну а бмв пусть готовиться, пипец ей.
050-722-50-16 Игорь
Аватара пользователя
papandos
VIP
VIP
 
Сообщения: 562
Зарегистрирован: Пт ноя 30, 2012 10:02 pm
Откуда: Херсонская обл., г. Каховка
Автомобиль: Volvo 850

Re: 343/360 turbo reborn

Сообщение volvoff » Ср мар 25, 2015 10:25 am

Timelife писал(а):Хрен там. Не виїхав.

бемеве забздiв :-D
Изображение
Аватара пользователя
volvoff
VIP
VIP
 
Сообщения: 677
Зарегистрирован: Вс янв 09, 2011 6:01 pm
Откуда: Киев
Автомобиль: volvo 850т5
Клубная карта №: 50

Re: 343/360 turbo reborn

Сообщение Timelife » Ср мар 25, 2015 10:34 am

volvoff писал(а):
Timelife писал(а):Хрен там. Не виїхав.

бемеве забздiв :-D

патова ситуація.
е30 з м42 і скіловим водієм - в повній бойовій і чекає.
е34 з 2,5 ве6 - їздить, водій дуже, дуже хоче попробовать проїхаться з вольвой. по прямій зделав е30 на 1,5-2 корпуса.
е21 2,5 ве6 - не їздить, збирається двигун. в планах власника - напихать двом попереднім+вольві.

А вольва ще не виїхала, усувається ряд траблів...

Про кулісу - здається, сильно розбовтана. Треба буде засвітло нормально на неї глянуть. Механізм задньої - як є, прийму в дар)
Аватара пользователя
Timelife
VIP
VIP
 
Сообщения: 1173
Зарегистрирован: Сб июл 31, 2010 11:01 pm
Откуда: Ровно
Автомобиль: Volvo 340 DL 1,6D
Клубная карта №: 0

Re: 343/360 turbo reborn

Сообщение papandos » Ср мар 25, 2015 11:41 am

Буду искать, только лягушки точно нет.
050-722-50-16 Игорь
Аватара пользователя
papandos
VIP
VIP
 
Сообщения: 562
Зарегистрирован: Пт ноя 30, 2012 10:02 pm
Откуда: Херсонская обл., г. Каховка
Автомобиль: Volvo 850

Re: 343/360 turbo reborn

Сообщение Алежон » Ср мар 25, 2015 12:00 pm

Timelife писал(а):
volvoff писал(а):
Timelife писал(а):Хрен там. Не виїхав.

бемеве забздiв :-D

патова ситуація.
е30 з м42 і скіловим водієм - в повній бойовій і чекає.
е34 з 2,5 ве6 - їздить, водій дуже, дуже хоче попробовать проїхаться з вольвой. по прямій зделав е30 на 1,5-2 корпуса.
е21 2,5 ве6 - не їздить, збирається двигун. в планах власника - напихать двом попереднім+вольві.

А вольва ще не виїхала, усувається ряд траблів...

Про кулісу - здається, сильно розбовтана. Треба буде засвітло нормально на неї глянуть. Механізм задньої - як є, прийму в дар)

если проиграешь скажешь что был на дизеле,а та еще на ремонте
ремонт авто,б.у.запчасти,компьютерная диагностика,аэрография,работы по салону м.0638218941
Аватара пользователя
Алежон
VIP
VIP
 
Сообщения: 4885
Зарегистрирован: Вс май 17, 2009 4:56 pm
Откуда: Киев
Автомобиль: 242
Клубная карта №: 0

Re: 343/360 turbo reborn

Сообщение papandos » Ср мар 25, 2015 1:19 pm

Не помню говорил или нет, но я б ещё поставил другой интеркулер, мне кажется он маловат.
050-722-50-16 Игорь
Аватара пользователя
papandos
VIP
VIP
 
Сообщения: 562
Зарегистрирован: Пт ноя 30, 2012 10:02 pm
Откуда: Херсонская обл., г. Каховка
Автомобиль: Volvo 850

Re: 343/360 turbo reborn

Сообщение Timelife » Ср мар 25, 2015 1:37 pm

прийму в дар фронтальний інтеркулер :)
а якщо серйозно - думав над цим, згодом буде. зараз необхідно що б впевнено виїхала
Аватара пользователя
Timelife
VIP
VIP
 
Сообщения: 1173
Зарегистрирован: Сб июл 31, 2010 11:01 pm
Откуда: Ровно
Автомобиль: Volvo 340 DL 1,6D
Клубная карта №: 0

Re: 343/360 turbo reborn

Сообщение Timelife » Ср мар 25, 2015 11:06 pm

Народ, сфотографуйте будь ласка як стоїть жабка задньої та встановлена ручка кпп з сторони салону на 360
Аватара пользователя
Timelife
VIP
VIP
 
Сообщения: 1173
Зарегистрирован: Сб июл 31, 2010 11:01 pm
Откуда: Ровно
Автомобиль: Volvo 340 DL 1,6D
Клубная карта №: 0

Re: 343/360 turbo reborn

Сообщение RomanB » Ср мар 25, 2015 11:12 pm

Алежон писал(а):
Timelife писал(а):
volvoff писал(а):
Timelife писал(а):Хрен там. Не виїхав.

бемеве забздiв :-D

патова ситуація.
е30 з м42 і скіловим водієм - в повній бойовій і чекає.
е34 з 2,5 ве6 - їздить, водій дуже, дуже хоче попробовать проїхаться з вольвой. по прямій зделав е30 на 1,5-2 корпуса.
е21 2,5 ве6 - не їздить, збирається двигун. в планах власника - напихать двом попереднім+вольві.

А вольва ще не виїхала, усувається ряд траблів...

Про кулісу - здається, сильно розбовтана. Треба буде засвітло нормально на неї глянуть. Механізм задньої - як є, прийму в дар)

если проиграешь скажешь что был на дизеле,а та еще на ремонте

Не вздумай проиграть :viking:
Аватара пользователя
RomanB
VIP
VIP
 
Сообщения: 1469
Зарегистрирован: Сб мар 02, 2013 2:27 pm
Откуда: КИЕВ , Южная Борщаговка
Автомобиль: Volvo 850 T-5R AWD
Клубная карта №: 34

Re: 343/360 turbo reborn

Сообщение Алежон » Ср мар 25, 2015 11:18 pm

блять увидел.Timelife извини ну теперь если проиграешь то мы тебя забаним,и потрем историю,если шо не было здесь такого мальчика.
п.с. а мог бы просто ездить на дизеле
ремонт авто,б.у.запчасти,компьютерная диагностика,аэрография,работы по салону м.0638218941
Аватара пользователя
Алежон
VIP
VIP
 
Сообщения: 4885
Зарегистрирован: Вс май 17, 2009 4:56 pm
Откуда: Киев
Автомобиль: 242
Клубная карта №: 0

Re: 343/360 turbo reborn

Сообщение Timelife » Ср мар 25, 2015 11:23 pm

Алежон писал(а):блять увидел.Timelife извини ну теперь если проиграешь то мы тебя забаним,и потрем историю,если шо не было здесь такого мальчика.
п.с. а мог бы просто ездить на дизеле

голоса в голові казали купляй бмв...бери е30...е21 хороший варіант...рвд бмв це весело казали вони... но таракани по укурці поняли все по своєму і тадам! турбо тройка.
п.с. уже виїхала, у мене. завтро в люди :D
Аватара пользователя
Timelife
VIP
VIP
 
Сообщения: 1173
Зарегистрирован: Сб июл 31, 2010 11:01 pm
Откуда: Ровно
Автомобиль: Volvo 340 DL 1,6D
Клубная карта №: 0

Re: 343/360 turbo reborn

Сообщение Timelife » Ср мар 25, 2015 11:41 pm

Доречі. куплю або прийму в дар комплект ременів безпеки - катушка, ремінь, замки (ті які біля сидінь, куди ремінь защібається)
Аватара пользователя
Timelife
VIP
VIP
 
Сообщения: 1173
Зарегистрирован: Сб июл 31, 2010 11:01 pm
Откуда: Ровно
Автомобиль: Volvo 340 DL 1,6D
Клубная карта №: 0

Re: 343/360 turbo reborn

Сообщение papandos » Чт мар 26, 2015 1:56 am

Зачем на Вольво ремни, Вовчик их наверное специально обрезал если в случаи чего не мучатся 8-)
050-722-50-16 Игорь
Аватара пользователя
papandos
VIP
VIP
 
Сообщения: 562
Зарегистрирован: Пт ноя 30, 2012 10:02 pm
Откуда: Херсонская обл., г. Каховка
Автомобиль: Volvo 850

Re: 343/360 turbo reborn

Сообщение Timelife » Чт мар 26, 2015 10:28 am

ремені - важливий елемент безпеки.

Сьогодні проїхав перші 15 км. Враженя доволі різностороні.
З однієї сторони - вона таки їде і їде весело. З другої, виникло ряд питань та зауважень:
1. гальмівні диски під заміну. заміна на інше б/у і проточка результату не дали - при сильному гальмуванні морду трусить :sad:
2. дещо плавають оберти на холостих - куди краще заглянути спочатку?
3. куліса відчутно більш розбовтана ніж на солярчику, як наслідок хід більший, люфт більший, перемикання повільніше, відсутність обмежувача ввімкнення задньої додає екстріму. треба з цим щось робити
4. передивитись проводку приборки - час від часу датчик пального та тахометр ведуть себе дивно, то на 0 падають, то показують
5. гума/диски - катать і мінять. скоріш за все на ній будуть жить 15, як тільки придбається гума.
6. про рейку уже писав, але на фоні усього зробленого стало краще.

Отже, не все так добре ніж сподівався але й не все так погано як думав. Ту бі контінуед :-P
Аватара пользователя
Timelife
VIP
VIP
 
Сообщения: 1173
Зарегистрирован: Сб июл 31, 2010 11:01 pm
Откуда: Ровно
Автомобиль: Volvo 340 DL 1,6D
Клубная карта №: 0

Re: 343/360 turbo reborn

Сообщение Vladizlav » Чт мар 26, 2015 11:42 am

А казали, "хто трійку мав -- другий раз її не купить"
:-P
Аватара пользователя
Vladizlav
VIP
VIP
 
Сообщения: 1755
Зарегистрирован: Пн сен 26, 2011 8:15 pm
Откуда: Ивано-Франковск
Автомобиль: Volvo 340 1.6D
Клубная карта №: 0

Re: 343/360 turbo reborn

Сообщение Stas340 » Чт мар 26, 2015 12:43 pm

Timelife писал(а):3. куліса відчутно більш розбовтана ніж на солярчику, як наслідок хід більший, люфт більший, перемикання повільніше, відсутність обмежувача ввімкнення задньої додає екстріму. треба з цим щось робити

Советую посмотреть на бочонок соединяющий шток кпп и кулису, при выработке в пальчиках этой втулки будет люфт и довольно большой, чтобы не делалось с самой кулисой если там выработка то все махинации ни к чему не приведут.
ЗЫ благо на тройке КПП лежит на боку и можно все сделать не снимая с машины, на 2хх/7хх туда на машине хрен доберешься
Аватара пользователя
Stas340
VIP
VIP
 
Сообщения: 4883
Зарегистрирован: Ср мар 25, 2009 9:51 am
Откуда: г. Артемовск Донецкой обл. - г.Барвенково Харьковской обл.
Автомобиль: 244
Клубная карта №: 0

Re: 343/360 turbo reborn

Сообщение alexnax » Чт мар 26, 2015 9:47 pm

Тормоза для турбы очень слабые, для простого 2.0 они очень слабые а для турбы вообще никакие. Вентиляции нет, греются очень сильно. Как вариант можно было бы попробовать от ланоса 1.6 вентилируемые диски 256мм, и суппорта под них. Но тогда и ГТЦ нужно ставить другой.
Александр. Кроме Volvo в жизни есть много хорошего...
...но лучше нет ничего!!)))
Аватара пользователя
alexnax
VIP
VIP
 
Сообщения: 2228
Зарегистрирован: Вс май 08, 2011 1:35 pm
Откуда: г.Горловка East Side
Автомобиль: Tour

Re: 343/360 turbo reborn

Сообщение Stas340 » Пт мар 27, 2015 10:20 am

да вентили туда наверное на 280 с суппортами от чего нибудь типа 940/850 и все наладится :)
Аватара пользователя
Stas340
VIP
VIP
 
Сообщения: 4883
Зарегистрирован: Ср мар 25, 2009 9:51 am
Откуда: г. Артемовск Донецкой обл. - г.Барвенково Харьковской обл.
Автомобиль: 244
Клубная карта №: 0

Re: 343/360 turbo reborn

Сообщение Timelife » Пт мар 27, 2015 10:27 am

Новий фокус - не виходить на буст. ввечері будем пасматрев :roulette:
Аватара пользователя
Timelife
VIP
VIP
 
Сообщения: 1173
Зарегистрирован: Сб июл 31, 2010 11:01 pm
Откуда: Ровно
Автомобиль: Volvo 340 DL 1,6D
Клубная карта №: 0

Re: 343/360 turbo reborn

Сообщение papandos » Пт мар 27, 2015 12:18 pm

Timelife писал(а):Новий фокус - не виходить на буст. ввечері будем пасматрев :roulette:

Пересмотри все патрубки интеркулера, я ж тебе говорил,за день до поездки тоже самое было, оказалось было дело патрубке на пшикалку. Обороты сильно плавают? Эти движки не любят подсос воздуха, когда то на вакуп переходник порвался, так плавали пипец, пока понял в чём причина, там по чему болтами не которые трубки с коллектора заглушены, что б воздух не сосала, мотор то всё таки с семёрки. А 14 диски куда будешь девать?
050-722-50-16 Игорь
Аватара пользователя
papandos
VIP
VIP
 
Сообщения: 562
Зарегистрирован: Пт ноя 30, 2012 10:02 pm
Откуда: Херсонская обл., г. Каховка
Автомобиль: Volvo 850

Re: 343/360 turbo reborn

Сообщение papandos » Пт мар 27, 2015 12:20 pm

Stas340 писал(а):
Timelife писал(а):3. куліса відчутно більш розбовтана ніж на солярчику, як наслідок хід більший, люфт більший, перемикання повільніше, відсутність обмежувача ввімкнення задньої додає екстріму. треба з цим щось робити

Советую посмотреть на бочонок соединяющий шток кпп и кулису, при выработке в пальчиках этой втулки будет люфт и довольно большой, чтобы не делалось с самой кулисой если там выработка то все махинации ни к чему не приведут.
ЗЫ благо на тройке КПП лежит на боку и можно все сделать не снимая с машины, на 2хх/7хх туда на машине хрен доберешься

В самой кулисе кольца я менял, а там не трогал.
050-722-50-16 Игорь
Аватара пользователя
papandos
VIP
VIP
 
Сообщения: 562
Зарегистрирован: Пт ноя 30, 2012 10:02 pm
Откуда: Херсонская обл., г. Каховка
Автомобиль: Volvo 850

Re: 343/360 turbo reborn

Сообщение alexnax » Пт мар 27, 2015 8:24 pm

Stas340 писал(а):да вентили туда наверное на 280 с суппортами от чего нибудь типа 940/850 и все наладится :)

Должно же быть 4х100 тогда меньше переделок
Александр. Кроме Volvo в жизни есть много хорошего...
...но лучше нет ничего!!)))
Аватара пользователя
alexnax
VIP
VIP
 
Сообщения: 2228
Зарегистрирован: Вс май 08, 2011 1:35 pm
Откуда: г.Горловка East Side
Автомобиль: Tour

Re: 343/360 turbo reborn

Сообщение Timelife » Пт мар 27, 2015 10:33 pm

alexnax писал(а):
Stas340 писал(а):да вентили туда наверное на 280 с суппортами от чего нибудь типа 940/850 и все наладится :)

Должно же быть 4х100 тогда меньше переделок

на вольво300 манії вичитав що тіпчик ставив на перед від гольфа якось диски + від імпрези супорта

п.с. може валяється у кого корпус повітряного фільтра він 7хх?
Аватара пользователя
Timelife
VIP
VIP
 
Сообщения: 1173
Зарегистрирован: Сб июл 31, 2010 11:01 pm
Откуда: Ровно
Автомобиль: Volvo 340 DL 1,6D
Клубная карта №: 0

Re: 343/360 turbo reborn

Сообщение papandos » Сб мар 28, 2015 10:20 am

Может и лежит у кого то :D Но только его туда без подрезки капота не как не втулить.
050-722-50-16 Игорь
Аватара пользователя
papandos
VIP
VIP
 
Сообщения: 562
Зарегистрирован: Пт ноя 30, 2012 10:02 pm
Откуда: Херсонская обл., г. Каховка
Автомобиль: Volvo 850

Re: 343/360 turbo reborn

Сообщение Timelife » Вс мар 29, 2015 9:16 pm

Продовжуем потихеньку.
Решотко.
Решотко було. Покоцане, поломане і склеєне походу цианопаном. Знімали коли перевіряли патрубки повітряні, і вирішили доломать.
Фотка стока з інтернетів
Изображение
Все розібрали на 3 частини. Лишне відпилили
Изображение
В процесі розпилу корпус показав свою справжню природу - розвалився на кучу маленьких і не дуже чатин у місцях, де раніше був склеєний. Все це діло спаялось, посилилось на стиках вплавленою металічною сіткою та додатковою кількість пластику, після чого усе зашліфувалось в 0. Після даних маніпуляцій у рамку, яка вийшла - заінсталили сітку. Примірка:
Изображение
Сітку також сплавили з корпусом
Изображение
Верхню рамку заматували, підпаяли та погрунтували
Изображение
Потім це все пофарбувати та зібрали
Изображение
Залишилось поставити на машинку. Ну і окрема подяка за пророблену роботу Веталю (він же Віталій Іванич) з ВСОП-клуба :frends:
Аватара пользователя
Timelife
VIP
VIP
 
Сообщения: 1173
Зарегистрирован: Сб июл 31, 2010 11:01 pm
Откуда: Ровно
Автомобиль: Volvo 340 DL 1,6D
Клубная карта №: 0

Re: 343/360 turbo reborn

Сообщение Timelife » Ср апр 01, 2015 3:44 pm

Народ, поясніть один аспект будь ласка, а то не доганяю.
Про турбіни і т.д.
Наскільки розумію в районі холодної частини стоїть актуатор, до якого йде шлангочка, в якій при бусті створюється тиск. До актуатора тягою підключений клапан вестгейта. При правильній роботі актуатора шлангочка має створювати тиск на мембрану актуатора через що виштовхується тяга назад (в сторону вихлопа) відкривається клапан вестгейта і лишні вихлопні гази в обхід турбіни йдуть у вихлоп, що б не було овербуста. Правильно?
Тоді питання. Ось ця тяга з тяги клапана вестгейта у мене чомусь була злетіла. Значить клапан був повністю закритий. Отже, мав би бути овербуст? Але при цьому не надувало взагалі. Поставив тягу назад - почало ніби надувати. Ось цей момент я чесно незрозумів. І ще одна штука - в розріз шлангочки, що йде до актуатора, врізаний т-подібний перехідник, який не заглушений. Він там аля механічний буст-контроллер?) Чи краще заглушить/замінить шлангочку?
Аватара пользователя
Timelife
VIP
VIP
 
Сообщения: 1173
Зарегистрирован: Сб июл 31, 2010 11:01 pm
Откуда: Ровно
Автомобиль: Volvo 340 DL 1,6D
Клубная карта №: 0

Re: 343/360 turbo reborn

Сообщение Алежон » Чт апр 02, 2015 1:30 am

тяга откинута клапан открыт надувать не будет,чем больше втянута тяга к улитке тем дальше зона открытия.на 850-70 затягивают тягу так что одевать с натяжкой.
ремонт авто,б.у.запчасти,компьютерная диагностика,аэрография,работы по салону м.0638218941
Аватара пользователя
Алежон
VIP
VIP
 
Сообщения: 4885
Зарегистрирован: Вс май 17, 2009 4:56 pm
Откуда: Киев
Автомобиль: 242
Клубная карта №: 0

След.

Вернуться в 3xx Series

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1