Страница 1 из 1

XC 60 - 4 року експлуатації. Трабли, слабкі місця

СообщениеДобавлено: Вс сен 25, 2016 2:31 pm
kachmarsky@gmail.com
Розповім про досвід водіння своєї Вольвочки. Це машина, яку розігрував ОККО, а я купив відповідно у переможця. Д5, комплектація Суммум, шкіра, звук, все крім камери і люка.
За 4 роки пробіг 102 000 кілометри. Європа, Україна, міста і села, трохи по бездоріжжю, але де у нас добрі дороги?
З основних проблем: система патрубків інтеркулера/турбіни. Один раз вирвало кусок металу, після активної їзди в горах. Шукали дуже довго, розібрали півмашини. Заварено аргоном + заміна датчика сажового фільтра і продувка самого фільтра. Поки знайшли діру багато діагностик ітд. Інший патрубок - заміна повністю з вставками. Вставки порвалися і в дірах. Полетіла після поїздки по автобанах. Заміна за кордоном - 500 євро.
Виліт ричага внутрішньої ручки водійського сидіння. Пару разів ставили на місце, але набридло. Їжджу так.
На другому році почав клинити тримач ремня водія. Не лікується. Просять повну заміну, але дорого.
Офіціали знашли підтікання рульової рейки. Грозилися проблемами, але 50 тисяч відїздив, не відчуваю. Можливо розводняк.
В червні цього року під час дальної поїздки висвітило чек коробки передач. Спочатку просила заміну масла, не допомогло. Грішили, що посипався гідроблок. Офіціали намагалися впарити повну заміну масла (ще раз) це 10 тисяч і перепрошивку коробки, але гарантії не давали. Поїхав до Польщі і там на офіційному сервісі коробку перепрошили. Їздить нормально.
З дрібниць заміна колодок, передньої фари водія (2200 грн). Замінена лампа на ямі вилітала з кріплень. Вставляв вручну.
Ще слабке місце двірники передні і задні. На задньому склі залишилися сліди.
Бачок омивача почав підтікати, часто доводиться доливати тосол і час від часу гальмівну рідину. Пару разів просила 0,5 л масла.
Сіті сефеті кілька разів рятувало в тягучках і пробках, а один раз ні, як результат подряпаний бампер
Ходову не робив і не потрібно. Після 60 тисяч ТО проходжу не на офіційному. Розхідні ті самі - ціна в рази.
Попри такі моменти машинка дуже подобається, шкіра в доброму стані, звук супер, дорогу тримає добре, до 180 розганяється без проблем, до 210 в натяжку.
Зимою їздити одне задоволення, сніг, лід, не важно.
Розхід показує 9, але по відчуттях ближче до 10.
Призадумався чи лишатися на Вольво чи спробувати німців.

Re: XC 60 - 4 року експлуатації. Трабли, слабкі місця

СообщениеДобавлено: Чт сен 29, 2016 12:12 am
Алежон
однозначно німецьку тачку,желательно Х6.і йіздити на ній під пісню гурту трутні пожарник)

Re: XC 60 - 4 року експлуатації. Трабли, слабкі місця

СообщениеДобавлено: Чт сен 29, 2016 12:16 am
vnukoff
Это был сарказм, Алежон?)

Re: XC 60 - 4 року експлуатації. Трабли, слабкі місця

СообщениеДобавлено: Чт сен 29, 2016 12:35 am
Алежон
vnukoff писал(а):Это был сарказм, Алежон?)

нет.а зимним вечером подъехав домой традиционно плеснув масла в двигло со второй запасной 5 литровой канистры,сев в теплое кресло после опять не работающего подогрева и убив навязчивую мысль -Ну почему эти немецкие пидоры даже на плафонах освещения фальгу с шоколадок не закрыли хоть каким то пластиком,единственной хорошей мыслью-Зато не пришлось подвозить тещю ведь у меня настоящий семейный кросовер и в нем только 4 места.наконец то включить хорошее норвежское кино типа джекпот или фак ап,и еще раз захотеть вольво.

Re: XC 60 - 4 року експлуатації. Трабли, слабкі місця

СообщениеДобавлено: Чт сен 29, 2016 12:34 pm
Blood_Omen
Олег забыл о регулярной замене подушек пневмы :D

Re: XC 60 - 4 року експлуатації. Трабли, слабкі місця

СообщениеДобавлено: Пн мар 26, 2018 12:27 am
Dimdimich
Добавлю про свою XC60, практически аналогичная комплектация (D5, Summum, все кроме люка,
некоторую электронику включая камеру доставлял еще позже).
Машине летом будет 5 лет, пробег 113 тыс.
Эксплуатация процентов на 80% по Европе из "внедорожья" иногда только представлял себя снегоуборочной машиной в сугробах :)

Насчет патрубков турбины проблем не было. Но тут вот я вспомнил что во время какого-то ТО у официалов, мне еще бесплатно меняли какую-то трубку, сказали что Volvo отозвали их на бесплатные замены.
Может автор это ТО делал не у официалов и не заменили? Хотя может и не та трубка была.
По горам я слишком активно может не гонял, но по автобанам постоянно.
Но вероятно просто у меня другой модельный ряд (MY13) и в ней сразу отсутствует эта проблема.

Из того что заменил:
1. на пробеге под 100к амортизаторы уже стали слишком мягкими :) Сменил все 4.
2. где-то тоже около 100к заметил похрустывание на повороте, заменил правый передний кулак (вроде так называется)
3. года 2 назад была проблема с замком водительской двери, с ключа мог не всегда открываться/закрываться. Заменили в нем моторчик.
4. Ну там дворники, тормозные колодки не считаю так как это расходники. Правда европейские чудо официалы провтыкали как-то заменить мне передние колодки и потом менял уже с дисками..

CItySafety спасал не раз, передний бампер цел :)
В сумме машиной абсолютно довольны, в том числе и из-за надежности.