![]() |
![]() |
|
Добро пожаловать: гость! Вход | Регистрация | ![]() |
Текущее время: Чт сен 11, 2025 10:40 pm |
михась писал(а):Малой есть? точно,сливает себе в мопэд))
alexey500 писал(а):михась писал(а):Малой есть? точно,сливает себе в мопэд))
Я тоже так делал.
Роман111 писал(а):Лямбду почали ставити на 360-у у 1987році, малого мати ше зарано самому 22роки, До розходо міра буду дивитись у першу чергу, але є ще підозри на великий тиск у топливній рампі, або форсунка запуску не виключається після прогріву мотору. Може хтось знає який тиск подачі топлива має бути? а ще розходомір думаю тестером продзвонити , але теж незнаю яка напруга має бути на контактах, таких даних у мануалі немає.
AbsolutMC писал(а):Роман111 писал(а):Лямбду почали ставити на 360-у у 1987році, малого мати ше зарано самому 22роки, До розходо міра буду дивитись у першу чергу, але є ще підозри на великий тиск у топливній рампі, або форсунка запуску не виключається після прогріву мотору. Може хтось знає який тиск подачі топлива має бути? а ще розходомір думаю тестером продзвонити , але теж незнаю яка напруга має бути на контактах, таких даних у мануалі немає.
Там є два типи інжектора LU і LE. Лямбда стоїть на LU. різниця між і нжекторами тільне в лямді. Проводка сумісна(всі датчики також). LE з лямдою працювати не буде(вірніше не буде її бачити). На LU лямбда стоїть на випускному коллекторі.
Розхід найчастіше великий із-за расходоміра. Він піддаеться чистці і регулюванню(самому краще не регулювати, а от промити не помішало б(бруд та нагар звужує повітряний канал що призводить до більшого відкривання заслонки--> непровильні покази спожитого повітря-->завишене дозування палива -->переросхід)).
Тиск у паливній рампі має бути 2.5 бара без вакуумного шлангу(2 бара з вакуумним шлангом на холостих)(буває що глючить, але дуже рідко)
Форсунка невиключатись неможе(хіба колгосптюнінг, або клинить механічно(ще такого не попадалося)), так як запускається від стартера, і
працює доти доки працює стартер(але не більше 7сек.(в залежності від температури двигуна)). Протікання через пускову форсунку непогано видно, з допомогою фонарика, через штуцер в колекторі(той котрий зєднаний з шлангом клапана холостого ходу)
Розходомір можна перевірити тестером (стрілочним, а краще осцилографом), проте перевіряти потрібно на напрузі(примусово увімкнути реле паливного насосу) на предмет плавного росту напруги при відкриванні заслонки расходоміра.
Расходомір, в разі перетирання токопровідної доріжки, в більшості випадків можна підшаманити(впаяти графітову щітку від мікроелектромотора, чи контактні пелюстки від датчика дросселя(наприклад моноінжектор 440), чи просто підігнути(залежно від конкретного випадку)). Проте самому це робити не раджу так як можна остаточно зробити йому тапки.
Настройку розходоміра можна зробити з допомогою газоаналізатора(або встроїти лямду і відкалібрувати з допомогою осцилографа(після калібровки лямда знімається))
П.С. на 360-тій слід провірити троси ручника, так як вони люблять заржавіти, і тоді ручник не буде до кінця відходити-->пригальмовані задні колеса-->розхід під 20л(при справному інжекторі)
Роман111 писал(а):
Дуже дякую за цінну інформацію, з розходоміром у мене ніби все добре, от з ручником справді є проблеми, коли його затягую таке араження що він починає затягуватись тіки при повному піднятті, а на днях при наїзді на калюжу а потім після зупинки замітив що з під задніх коліс пар йшов, розкажіть детальніше у якому місці саме стрягнуть троси.
AbsolutMC писал(а):Роман111 писал(а):
Дуже дякую за цінну інформацію, з розходоміром у мене ніби все добре, от з ручником справді є проблеми, коли його затягую таке араження що він починає затягуватись тіки при повному піднятті, а на днях при наїзді на калюжу а потім після зупинки замітив що з під задніх коліс пар йшов, розкажіть детальніше у якому місці саме стрягнуть троси.
Де точно-хз(я електрик а не механік). Проте якщо передні бліни холодні, а задні кипяток, то треба взяти палку і пару раз таліпнути по тросам в районі задньої балки(вони там звисають) і ручник відпустить (доки знову не затягнете). Далі даю клієнту номер ходовика(а от шо вони там роблять-хз, но проблема зникає).
Роман111 писал(а):AbsolutMC писал(а):Роман111 писал(а):
Дуже дякую за цінну інформацію, з розходоміром у мене ніби все добре, от з ручником справді є проблеми, коли його затягую таке араження що він починає затягуватись тіки при повному піднятті, а на днях при наїзді на калюжу а потім після зупинки замітив що з під задніх коліс пар йшов, розкажіть детальніше у якому місці саме стрягнуть троси.
Де точно-хз(я електрик а не механік). Проте якщо передні бліни холодні, а задні кипяток, то треба взяти палку і пару раз таліпнути по тросам в районі задньої балки(вони там звисають) і ручник відпустить (доки знову не затягнете). Далі даю клієнту номер ходовика(а от шо вони там роблять-хз, но проблема зникає).
Ок дякую. Ще одне питання по тиску у топливній рампі, я читав у майже всіх машин має він бути біля 2,8...3,2. Ви писали що має бути 2.0 це у volvo360 він має бути меншим ніж у всіх?
AbsolutMC писал(а):Роман111 писал(а):AbsolutMC писал(а):Роман111 писал(а):
Дуже дякую за цінну інформацію, з розходоміром у мене ніби все добре, от з ручником справді є проблеми, коли його затягую таке араження що він починає затягуватись тіки при повному піднятті, а на днях при наїзді на калюжу а потім після зупинки замітив що з під задніх коліс пар йшов, розкажіть детальніше у якому місці саме стрягнуть троси.
Де точно-хз(я електрик а не механік). Проте якщо передні бліни холодні, а задні кипяток, то треба взяти палку і пару раз таліпнути по тросам в районі задньої балки(вони там звисають) і ручник відпустить (доки знову не затягнете). Далі даю клієнту номер ходовика(а от шо вони там роблять-хз, но проблема зникає).
Ок дякую. Ще одне питання по тиску у топливній рампі, я читав у майже всіх машин має він бути біля 2,8...3,2. Ви писали що має бути 2.0 це у volvo360 він має бути меншим ніж у всіх?
Далеко не майже у всіх, так навскидку(без вакуума)
volvo 730 B230F-3.0 bar
volvo 360 B200E-2.5bar
volvo 440 B18E-3.5bar
volvo P1800-2.0-2.5bar
volvo 440 B18U-1.0bar
тиск на 360-тій:
2.5 bar при знятій вакуумній трубці,
2.0 bar-з одітою трубкою на холостих оборотах
продуктивність насоса через обратку на холостих-2л*хв.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1
![]() |