Полюбе перевірити проводку. Продзвонити і візуально оглянути, чи немає механічних ушкоджень. Якщо приборка Бош то пропаяти акуратно контакти між платою і датчиком. Як що ніц не помінялось то виймати ту всю лабуду з бака. Треба бути акуратним при цьому бо можна вломити трубку розвоздушки. Після того як вийняли оглянути контакти, а краще їх поновому пропаяти. Тепер берем тестер і міряєм опір на контактах реостата (при цьому ставим його вертакально і на світло має бути видно що поплавок в середині колби впав в низ), тепер перевертаєм те щастя догори дригом (троха може треба бути потрусити щоб поплавок таки впав вниз) знову міряєм опір різниця має бути приблизно 150 (по моєму Ом, точно вже не пам'ятаю), можна ще промірятит що покаже десь на середині. Як що в процесі вимірювань опір змінюється, то причина явно в датчику приборки, якщо при повторному вимірюванні значення опору (покаює на тестері) в тих самих положеннях суттєво відрізняється, то тре розбирати колбу. Тут треба дуже акуратно все робити, особливу увагу зверну на контактну бляшку на поплавку -- вона дуже ніжна. В мому випадку були якісь відкладення на штоках реостату, я то все гарненько промив бензином і зібрав назад. Скажу чесно що ніфіга з першого разу в мене не вийшло

. Десь після третього зняття тої херні з бака і в процесі тестів спаленого рідного датчика в приборці, але все получилось і працює
