Добро пожаловать: гость! Вход | Регистрация Текущее время: Пт сен 12, 2025 2:16 am

Каталітичний нейтралізатор на S80, 2006 року

Разговоры на тему ремонта, обслуживания, эксплуатации автомобиля. Вопросы, полезные советы

Модераторы: Viking, DrEvil

Каталітичний нейтралізатор на S80, 2006 року

Сообщение Andrijkok » Вт авг 07, 2018 5:24 pm

Авто Volvo S80(I), 2006 року, бензин 2.4 атмосферник, мотор B5244S.
Пробіг 170 тис. км. (тисяч 100 можливо ще скручених).
Близько 10 тисяч км. назад встановлено газову установку.
Є підозра що підходить до кінця життя каталізатора (помилка ECM-4201 "Эффективность каталитического нейтрализатора тройного действия. Потеря мощности").

Попередньо для себе зрозумів що каталізатор потрібно фізично видалити а на його місце поставити стронгер.
Одні стронгер ставлять готовий заводський замість корпусу каталізатора; а інші розрізають корпус ката виготовляють під його габарити індивідуальний стронгер та заварюють його в середину корпуса каталізатора.
Не дуже зрозуміло що робити із задньою лямбдою: одні кажуть що вона вкручується через проставку "обманку", яка обмежує поступляння на лямбду газів і цього буде достатньо; а інші кажуть що потрібно перепрошивати мозги авто під ЄВРО-2 після чого машина другої лямбди просто не буде бачити.

Ще як варіант можна спробувати знайти б/у каталізатор, але де гарантія що він в нормальному стані.
Крім того кажуть що машина на газу каталізатор убиває дуже швидко. Ну і вихлопи на газу не такі вонючі як на бензині.

Питання до форумчан: хто стикався з проблемами із каталізатором та які шляхи їх вирішення?
Якщо знаєте хороших майстрів в цьому напрямку в Києві то порадьте куда звернутись.
тел. 067-3999326; 095-2071635
Andrijkok
Ученик
Ученик
 
Сообщения: 20
Зарегистрирован: Пн июл 03, 2017 1:30 am
Откуда: Київ
Автомобиль: S80
Клубная карта №: 0

Re: Каталітичний нейтралізатор на S80, 2006 року

Сообщение Merlin » Вт авг 07, 2018 6:51 pm

2я лямбда, через проставку обычно работает вменяемо на вольвах.
Аватара пользователя
Merlin
Модератор
Модератор
 
Сообщения: 3298
Зарегистрирован: Чт янв 01, 1970 3:00 am

Re: Каталітичний нейтралізатор на S80, 2006 року

Сообщение assa62 » Вт авг 07, 2018 11:58 pm

Проїхав на газу більше 100 тис. Нічого не різав і не обманював :) Регулюйте газові мізки і все буде добре.
volvo s80 3.0 T6 AWD 2013, volvo xc70 2006 2.5 Turbo AWD and volvo xc70 2008 3.2 AWD
assa62
VIP
VIP
 
Сообщения: 168
Зарегистрирован: Вт дек 27, 2011 10:30 pm
Откуда: Львов
Автомобиль: volvo s80 T6 awd
Клубная карта №: 0

Re: Каталітичний нейтралізатор на S80, 2006 року

Сообщение bserge » Ср авг 08, 2018 9:15 am

assa62 писал(а):Проїхав на газу більше 100 тис. Нічого не різав і не обманював :) Регулюйте газові мізки і все буде добре.

+100500
Я б іще перевірив відповідність редуктора і форсунок потужності двигуна... :?
Хочешь сделать хорошо - сделай сам!
Занимаюсь любительским ремонтом VOLVO
+38 097 469 37 99
Аватара пользователя
bserge
VIP
VIP
 
Сообщения: 155
Зарегистрирован: Чт янв 01, 1970 3:00 am
Откуда: Киев
Автомобиль: VOLVO S60 & V70
Клубная карта №: 0

Re: Каталітичний нейтралізатор на S80, 2006 року

Сообщение Andrijkok » Ср авг 08, 2018 10:34 am

З газовими мізками все добре, перевіряв в інших газовщиків не тих які встановлювали.
Помилка вискакує по каталізатору як на бензині так і на газу.

ГБО стоїть таке:
Блок управління - STAG ISA2
Форсунки - Hanna Red
Редуктор - KME Silver
тел. 067-3999326; 095-2071635
Andrijkok
Ученик
Ученик
 
Сообщения: 20
Зарегистрирован: Пн июл 03, 2017 1:30 am
Откуда: Київ
Автомобиль: S80
Клубная карта №: 0

Re: Каталітичний нейтралізатор на S80, 2006 року

Сообщение assa62 » Ср авг 08, 2018 11:18 am

У мене на машині форсунки - hanna green, редуктор - tomasetto antartic, блок STAG ISA2. Ну і якщо видає помилку і на бензині, тоді і виправляйте її на бензині. Газ тут не до чого.
PS Поки не настроїв карту періодично була помилка то по багатой, то по бідной суміши, іноді щось писало про каталізатор. До речі - перевірте підсос повітря. В прграмі Стага подивіться тиск МАП. Має бути 0,3-0,45.
volvo s80 3.0 T6 AWD 2013, volvo xc70 2006 2.5 Turbo AWD and volvo xc70 2008 3.2 AWD
assa62
VIP
VIP
 
Сообщения: 168
Зарегистрирован: Вт дек 27, 2011 10:30 pm
Откуда: Львов
Автомобиль: volvo s80 T6 awd
Клубная карта №: 0

Re: Каталітичний нейтралізатор на S80, 2006 року

Сообщение Andrijkok » Чт авг 09, 2018 11:43 am

Був на сьогодні на "сервісі вихлопних систем" в Києві на дружби народів.
Після комп'ютерної діагностики cказали наступне: є отвори через які підсасує воздух із зовні (в гофрі є два місця пожкоджених), сам каталізатор не забитий але напилення яке на ньому має вступати в реакцію та допалювати викиди вже вигоріло та не працює (в них світилась помилка 0420).
Їхня рекомендація наступна: вскривається корпус каталізатора, вирізається передній робочий каталізатор перед лямбда зондом, на його місце ставиться алюмінієвий полум'ягасник чи щось таке власного виготовлення, корпус заварюється назад, лямбда зонд ставиться через механічну обманку і попутно міняється гофра на нову. Ціна питання 100$, гарантія пожиттєва. Кажуть що по звуку та воні різниці особливої не відчую.
Хто що думає за таку конструкцію?

Інші варіанти які я собі поки що бачу:
1) Замінити пошкоджену гофру, і їздити дальше. Ліквідується підсос повітря через який можливо чек і з'являвся. Надіятись що каталізатор ще не зовсім відпрацьований і на мій вік вистачить.

2) Шукати б/у каталізатор в хорошому стані і міняти тоді вже разом із гофрою.

P.S. Всі сервісники які займаються вихлопними як один кажуть що на газу каталізатор довго не живе і немає сенсу його міняти бо вихлопи газу його швидко спалюють.
тел. 067-3999326; 095-2071635
Andrijkok
Ученик
Ученик
 
Сообщения: 20
Зарегистрирован: Пн июл 03, 2017 1:30 am
Откуда: Київ
Автомобиль: S80
Клубная карта №: 0

Re: Каталітичний нейтралізатор на S80, 2006 року

Сообщение vitalik k » Чт авг 09, 2018 12:20 pm

№1
Источник нашей мудрости - наш опыт. Источник нашего опыта - наша глупость. 0677928шесть46
Опыт - это когда на смену вопросам: "Что? Где? Когда? Как? Почему?" приходит единственный вопрос: "Нахрена? "
Аватара пользователя
vitalik k
VIP
VIP
 
Сообщения: 1350
Зарегистрирован: Чт мар 17, 2011 3:48 pm
Откуда: Бровары
Автомобиль: XC90 2.5T
Клубная карта №: 0

Re: Каталітичний нейтралізатор на S80, 2006 року

Сообщение atol » Чт авг 09, 2018 1:29 pm

#1.- Поддерживаю.
Изображение
atol
VIP
VIP
 
Сообщения: 389
Зарегистрирован: Вс фев 22, 2009 12:17 pm
Откуда: киев
Автомобиль: Volvo S80
Клубная карта №: 0

Re: Каталітичний нейтралізатор на S80, 2006 року

Сообщение booster » Чт авг 09, 2018 2:46 pm

Тут главное выяснить для себя, на сколько вы уверены в работоспособности обманки второй лямбды, ибо она как правило есть тот самый, выносящий мозги фактор. Задача сервиса впарить свой товар и услугу, они вам вырежут все и поставят свое, а вдруг обманка мозги не обманет и будет раз в неделю ругаться и давать чек или просто ошибку, что тогда? Закономерно вы поедете туда где делали выхлоп, а вам там начнут рассказывать сказки про бензин, про то что на газу все по другому или погода не та, или по колесу слабо перед поездкой стучите, вон мы половине города так сделали и у всех все ОК!!
В общем, если чуваки реально гарантируют что вариант №1 рабочий и на вашей тачке все будет норм то да... а не мы вам поставим обманку, а если не заработаете то перешьете мозги под евро2 и все будет норм.
Где перешьете? по чем перешьете? и что кроме лямбды затронет это перешьете одному богу известно.
Квест одним словом. И бросить жалко, ибо половина пути почти пройдена, вот-вот осталось только чтоб вторая лямбда ошибку не кидала когда ей заблагорассудится.

Сори за сумбур но надеюсь, основную мысль вы поняли..
VOLVO S70 T5 Steffansson Chip, S60R EX manifold, TD04HL-18T (круизный лайнер...)
Smart Fortwo 0.7Turbo - Поповозка на работу.
Аватара пользователя
booster
VIP
VIP
 
Сообщения: 429
Зарегистрирован: Пн авг 02, 2010 2:16 pm
Откуда: Одесса
Автомобиль: VOLVO S70 T5
Клубная карта №: 99

Re: Каталітичний нейтралізатор на S80, 2006 року

Сообщение Andrijkok » Чт авг 09, 2018 3:15 pm

Також схиляюсь до думки що каталізатор краще залишити.
Можна почати процес із вирізання каталізатора і обманки на другу лямбду, а закінчити перепрошивкою ЕБУ, витратити в результаті нормальні гроші та отримати авто на ЕВРО2.

Вирішив спочатку замінити гофру (заодно під час заміни можна буде візуально оціни стан каталізатора), а дальше видно буде.
Якщо вже мій каталізатор виявиться зовсім поганий тоді буду шукати варіанти його заміни: або б/у в нормальному стані; або замінити вставку самого фільтруючого елемента на новий якщо по формі є такий підходящий (там корпус каталізатора не круглий а витягнутий в еліпс); або універсальний каталізатор.
тел. 067-3999326; 095-2071635
Andrijkok
Ученик
Ученик
 
Сообщения: 20
Зарегистрирован: Пн июл 03, 2017 1:30 am
Откуда: Київ
Автомобиль: S80
Клубная карта №: 0

Каталітичний нейтралізатор на S80 2006 року

Сообщение HerbertBob » Пт дек 28, 2018 2:14 pm

Сигналізатор і на метан і на чадний газ. Працює від 220.

Чого я взагалі задумався про якість роботи - котел забився, заходиш в хату - страшно воняє чимось, а сигналізатор мовчить. Тоді вже попробували потримати над котлом без гофри. Кароч шось він стрьомний.

789
HerbertBob
Ученик
Ученик
 
Сообщения: 8
Зарегистрирован: Пт дек 21, 2018 10:38 pm
Автомобиль: BMW
Клубная карта №: 0


  • Похожие темы
    Ответы
    Просмотры
    Последнее сообщение

Вернуться в Ремонт и обслуживание

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2

cron