Авто Volvo S80(I), 2006 року, бензин 2.4 атмосферник, мотор B5244S.
Пробіг 170 тис. км. (тисяч 100 можливо ще скручених).
Близько 10 тисяч км. назад встановлено газову установку.
Є підозра що підходить до кінця життя каталізатора (помилка ECM-4201 "Эффективность каталитического нейтрализатора тройного действия. Потеря мощности").
Попередньо для себе зрозумів що каталізатор потрібно фізично видалити а на його місце поставити стронгер.
Одні стронгер ставлять готовий заводський замість корпусу каталізатора; а інші розрізають корпус ката виготовляють під його габарити індивідуальний стронгер та заварюють його в середину корпуса каталізатора.
Не дуже зрозуміло що робити із задньою лямбдою: одні кажуть що вона вкручується через проставку "обманку", яка обмежує поступляння на лямбду газів і цього буде достатньо; а інші кажуть що потрібно перепрошивати мозги авто під ЄВРО-2 після чого машина другої лямбди просто не буде бачити.
Ще як варіант можна спробувати знайти б/у каталізатор, але де гарантія що він в нормальному стані.
Крім того кажуть що машина на газу каталізатор убиває дуже швидко. Ну і вихлопи на газу не такі вонючі як на бензині.
Питання до форумчан: хто стикався з проблемами із каталізатором та які шляхи їх вирішення?
Якщо знаєте хороших майстрів в цьому напрямку в Києві то порадьте куда звернутись.