Після заміни подушок КПП залишилось питання
як виставити кардан на Volvo 340 ?
Де-який досвід вже був, теорія відома. Необхідно досягнути ІДЕАЛЬНОЇ соосності валів КПП і двигуна.
Для цього був придуманий центратор.
Шліцівка від кардана, гермоввід, лазерна указка.
Вийшло таке.
Надівши на вал (спочатку двигуна, потім кпп) і провертаючи вал бачимо, куди стріляє лазер. В ідеалі проекція в одну точку або описується коло з центром на протилежному валі.
З валом двигуна було простіше (в принципі задні регулюючі подушки я не чіпав), при регулюванні валу КПП довелось підставляти під задні подушки шайби товщиною 1,5 мм (1 мм було мало).
Далі ставиться кардан. Рухаєм по шліцах вперед-назад. Рухається легко. Затискаєм хомути.
При вижатому щепленні провертаєм від руки вал -- крутиться легко по інерції.
Все, можна ставити захист баку і вихлопну (знімалась для поварки і заміни гумок).