Летро » Пт окт 10, 2014 11:32 am
Ну раз така справа, прошу мене вибачити. Не знав, що Ви, пане Олег, така досвідчена людина. Просто досить обідно коли про роботу друга, в котрій і сам трошки приймав участь, кажуть що то гімно. Моторчик від запора має одну лише біду -- його частенько перегрівають. Щоб такого не траплялось достатньо було слідкувати за чистотою мотора і справністю системи охолодження. На даному мотику стоїть не перегрітий моторчик + троха вдосконалений. А на тему "шариш-не-шариш", думаю Ви як людина, що збирала мотоцикли з 14 років мали б оцінити роботу більш достойно.
Про мотоцикл з Т5 мотором можу сказати тільки що ідея не сама погана, але при їїреалізації вилізуть наступні трабли:
1. Двигун досить масивний і габаритний -- треба міцну і досить довгу раму;
2. Трансмія --- треба підвирати щось не надто велике, відповідне по міцності і передаточних числах (на Бугаї стоїть дніпровська коробка, але замість 3-ї пари стоїть 4-а, а 4- пара виготовлена на замовлення) і думати яким макаром з'єднати з двигуном. Між мотором і коробкою пасувало ще б іще і щеплення якесь примастирити. І тут теж є над чим замислитись. Це все разом ще більше видовжує раму!
3. Як передати обертовий момент з виходу коробки на заднє колесо. Незабуваєм що маємо справу з дуже потужним двигуном, який здатен порвати все і вся.
4. Підвіска, а саме передня вилка (думаю на зад підібрати аморти і пружини не буде надто складно). Зогляду на досить важкий двигун в нас получається доволі серйозна нагрузка на передок, яка неодмінно дасть про себе знати при першому ж гальмуванні переднім колесом. Тобто вилка складеться і мотик що називається "клюне носом"!
5. Гальма! Знову згадуємо потужний двигун і чималу масу, що означає що наші гальма мають бути мега ефективними (ми ж не будемо на такому апараті їздити зі швидкістю до 30 км/год.)
6. Зібравши це все в купу починаємо чесати потилицю на д тим де б і як це все щастя похромувати, бо нажаль з цим троха проблема (у Львові більш-менш пристойний хром роблять тільки на авіаремонтному заводі)
Це ось так грубо я прикинув які мають бути труднощі на шляху побудови мотоцикла з двигуном Т5. Про такі дрібниці, як жосткість рами на скручення, рейк і трейлі решту я думаю людині яка (цитую) "я давно висрав те ,чим ви зараз захоплюєтесь,мтоцикли я збирав з 14 років,різні,по гвинтику", розказувати не треба.
Тому пане Олеже ще раз прошу мене вибачити і якщо у Вас є що дадати до вище мною написаного я з радістю прочитаю і візьму до уваги зауваження старшого і більш досвідченого одноклубника такого як Ви.
З повагою Петро!
П.С. І я і мій друг, і ще , я думаю, ціла купа народу з задоволенням будували б класні мотоцикли з моторами далеко не від Дніпра чи того самого Запорожця, але нажаль, все впирається наразі в доступність тих самих моторів ну і решти комплектуючих.
П.П.С Якщо на думку модераторів цього розділу та одноклубників я образив пана Олега, то відправляйте мене в бан.
ЛЬВІВ (093) 840 6сім 9сім Петро
