Григорий писал(а):Есть интерес на счет шестой свечи,на счет заводки эти моторы очень хорошо заводятся даже с убитой поршневой,смотри акб,провода,стартер,свечи накала.
Проблема походу була в дуже густому маслі (20w50), лию на літо густе щоб троха менше їла, бо якщо по трасі добре їхати (100-120км/год), то їсть 2 літри на 1000
Вчора поміняв на півсинтетику 10w40, сьогодні взагалі добре завелась, але в нас у Львові сьогодні походу і морозу не було, тому ще толком не ясно чи все гуд.
Свічки накалу я всі перевірив, не просто продзвонив, а кожну викрутив і під'єднав до АКБ, подивився чи нагрівається. По проводах думаю що треба кинути ще один грубий дріт в парі з тим що є, тоді і втрат на дротах не повинно бути. АКБ мому вжу 2,5 роки маслає в принципі гуд тому нарікати не має сенсу, страртер теж новий (1,5роки).
Наразі ніби стало краще, але то треба морозів почекати тоді і буде видно.
По шостій свічці:
- знімав вакуумну попму (неміг полюдськи добратись до 4 і 5 свічок, заразом і до 6 більше доступу появилось)
- знімав ремінь паливного насоса (відкрутити її ще можна, а от закрутити назад то ніяк)
- хороший (нерозбитий) ключик на 12 і потихеньку крутим
- важливо те що в мене чомусь злетіла мідна пластина з свічки то та що до неї "+" подає. Прикрутити назад ту пластину взагалі не пробував, а зразу знайшов кусок грубого дроту (2,5 мм2), припаяв дві клємки під болт (щоб потім до 6 свічки подати "+" від 5)
- прикручував те діло наступним чином: спочатку прикрутив дріт до свічки, але не затягував гайкою намертво. Після цього десь на половину вкрутив свічку в її гніздо, зі сторони 5 свічки засунув ключ на 8 (трохи прийшлось його видовжити примотавши ізолентою до нього інший ключик). Зловив ним гайку і почав викручувати свічку з мотора, тим самим гайка "+" почала закручуватись. Тут основне підгадати момент затяжки тої гайочки тоді коли свічка практичго закручена. Це треба для того щоб наш плюсовий дріт притягнутий гайкою не повертався надто багато разом з свічкою яку нам ще треба затягнути. Коротше кажучи СЄКАС ще той але то реально.
Зразу скажу що ремінь ПНВТ знімається методом простого стягування його зі шківа на розподільному валі. Ставиться він троха більш проблематично. Я виставляю мітки, після цього одягаю ремінь на шків насоса і починаю одягати його на шків розподільного вала. Ставлю машину на 4 передачу, правою рукою притримую ремінь, а лівою пхаю машину. Розподільний вал починає провертатись і сам натягує на себе ремінь.
Метод звичайно варварський (сильно не сваріть), зате дієвий
