Сьогодні був дзвінок, по радіатору з форуму...і чоловік сказав, що читав і цікавиться проектом, це мене сильно надихнуло на подальше написання.

Тим паче відпустка, температура, сиджу вдома і маю час.
Оскільки пройшло багато часу та багато подій, то зміню формат розповіді.
Буде не хронологічна послідовність, а тематична.
Тема 1 — Насос
Після невдалої спроби запуститись на електронному ПНВТ та «мізках», я остаточно вирішив робити механічний ПНВТ і викидати всю(!) електроніку!
Класичний метод — треба взяти Турбонасос від ОМ603, плунжери від ОМ606, зібрати і кататись…
Але в мене все не так))))
Через брак знань купив не турбо, а Атмонасос ОМ603. Довелось докупляти турбо насос від 601 ну і свої плунжера діставати з електронного насосу ОМ606.
ом603
ом606
Потім все це відвіз сміливим Дизелістам, вони все зібрали і налаштували по заводському тест плану.
гібрид турбонасос ом603 з плунжерами 6мм
(Щоб уникнути запитань плунжера в ОМ603 – 5,5мм, плунжера в ОМ606 – 6 мм.
Відповідно ОМ606насос ОМ603 буде їхати в ОМ606, але вивозити не буде.)
Далі було його встановлення…той ще процес. Складність процесу полягає у точному виставленні Точки впорскування (Аналог запалювання в бенз двигунах).
Гралися, грались…і подумали, що ланцюг перескочив…
Зняли кришку валів, переміряли мітки – ні, все ок. Заодно оцінили стан валів та загальної чистоти двигуна.
Ну і далі …перший запуск! (відео скоро закину)
[youtube]https://youtu.be/j6Mgpt2d_tM[/youtube]
https://youtu.be/j6Mgpt2d_tMДоречі: запуск, це ще не виїзд)) слідкуйте далі
