Я заказывал с этого сайта себе [url]turboam.com.ua[/url]
Больше 10000 уже проехал и все нормально)
![]() |
![]() |
|
Добро пожаловать: гость! Вход | Регистрация | ![]() |
Текущее время: Пт сен 12, 2025 12:00 am |
vitalyonskiy писал(а):Добрий вечір шановне панство! Допоможіть будь ласка молодому не досвідченому.
Дісталась в спадок 740 D24 86 року, заводилась с пів оберта, проблем і горя не було. Прогоріла ГБЦ, заварили шліфанули поміняли прокладку ГБЦ так як стара прогоріла. Після цього понеслась(((, скрутили зібрали стартер крутить машина не заводиться, ніби ось ось має підхопити і нічого, так до посадки АКБ. Взяв на буксир пара метрів і завелась, холості не тримає, відпускаєш педалю глохне, далі гарячий мотор всерівно із ключа не заводиться, тільки з буксира!!! Перевірив свічки, всі дзвоняться в межах 1 Ом, 5 із них викрутив кидав на пряму на акб, всі запалюються, шосту тільки на продзвон тестером перевіряв, так як тяжко її зняти. Реле свічок перевіряв, на рейку свічок напруга подається (перевіряв тестером), секунд 5-8 контрольна лампа тухне і через декілька секунд клацає реле. Систему розвоздушив, щоб соляря бризчала із трубок на форсунки, електроклапан замінив, живлення на нього подається міряв тестером і на пряму кидав перемичку із акб. Ремінь виставляв по мітках і через зуб вперед і назад і так майже по колу. Зробив капельницю із солярою прамо в апаратуру щоб вилючити бак і фільтр і т.д. Машина знаходилась весь час в гаражі, морозу, сирості не було!!! Коли міняли ГБЦ поршневу оглядали, як нова ніде нічого не підтерто, без шатів і вироботки, як із заводу. Голову вже зламав, скоро зламаю машину, соляра-є, воздуха-нема, стартер крутить на ньому в Африку доїхати можна, а вона не заводиться і все, тільки з буксира. Підскажіть може хтось щось знає, я вже місяць машину завести не можу![]()
![]()
vitalyonskiy писал(а):Добрий вечір шановне панство! Допоможіть будь ласка молодому не досвідченому.
Дісталась в спадок 740 D24 86 року, заводилась с пів оберта, проблем і горя не було. Прогоріла ГБЦ, заварили шліфанули поміняли прокладку ГБЦ так як стара прогоріла. Після цього понеслась(((, скрутили зібрали стартер крутить машина не заводиться, ніби ось ось має підхопити і нічого, так до посадки АКБ. Взяв на буксир пара метрів і завелась, холості не тримає, відпускаєш педалю глохне, далі гарячий мотор всерівно із ключа не заводиться, тільки з буксира!!! Перевірив свічки, всі дзвоняться в межах 1 Ом, 5 із них викрутив кидав на пряму на акб, всі запалюються, шосту тільки на продзвон тестером перевіряв, так як тяжко її зняти. Реле свічок перевіряв, на рейку свічок напруга подається (перевіряв тестером), секунд 5-8 контрольна лампа тухне і через декілька секунд клацає реле. Систему розвоздушив, щоб соляря бризчала із трубок на форсунки, електроклапан замінив, живлення на нього подається міряв тестером і на пряму кидав перемичку із акб. Ремінь виставляв по мітках і через зуб вперед і назад і так майже по колу. Зробив капельницю із солярою прамо в апаратуру щоб вилючити бак і фільтр і т.д. Машина знаходилась весь час в гаражі, морозу, сирості не було!!! Коли міняли ГБЦ поршневу оглядали, як нова ніде нічого не підтерто, без шатів і вироботки, як із заводу. Голову вже зламав, скоро зламаю машину, соляра-є, воздуха-нема, стартер крутить на ньому в Африку доїхати можна, а вона не заводиться і все, тільки з буксира. Підскажіть може хтось щось знає, я вже місяць машину завести не можу![]()
![]()
Cobaltin писал(а):Всем привет, тема еще жива ? что то активность упала, все наверное пересели на что то свежее ))
Скажите, есть смысл бороться с разбитой фаской на коленвале где шкив цепляется ? гдет на мм 2 паз вырубился, мож подварить можно и потом доработать напильником )
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2
![]() |