Mihail » Ср сен 21, 2022 11:18 pm
Зі зміною роду діяльності авто стало майже не потрібним.
Орки (спис їм в дупу) відрізали нам Азовське і частину Чорного моря, тому в цьому році вимушено перервалась традиція дальніх "морських" пробігів декілька разів на літо. Плюс дефіцит пального і взагалі війна в країні, роботи стало менше, річний пробіг значно зменшився, і якби не необхідність раз на місяць провідувати родичів у "дальніх селах", то, по суті, можна було б продавати за відсутністю необхідності в ньому або ставити в сухий гараж до кращих часів. Для поїздок у "дальні села" це авто не годиться, занадто низьке.
Тож якщо у когось є бажання придбати, можем домовитись. Звертайтесь у приватні повідомлення.
460, 2.0, автомат (чесний гідротрансформатор) 4 ступ., газ вписаний в техпаспорт. АБС, трекшн контроль, клімат, кондиціонер працює. Передні і задні електричні склопіднімачі, задні дискові гальма. Бортовий компʼютер (нештатний) з виводом даних на смартфон по блютус. Витрата пального в місті 13,5 л газу + 1...1.5 літра бензину на 100 км. По трасі 10 л газу. З кондиціонером +1,5 л газу на сотню. З документами порядок, двигун масла не споживає (крім того, що витікає з корінного сальника колінчастого вала, але міняти його я бажання не маю), коробка в доброму стані, без проблем. Кузов не битий, пошкоджених в ДТП елементів нема. Днище сумне (якийсь час авто їздило в Києві), але явні дірки відсутні.
Не працюють спідометр та одометр, треба міняти праву рульову тягу. Тріщина на лобовому склі (каштанчик). Вихлоп поварений, до наступного року вистачить, потім міняти повністю або капітально переварювати з демонтажем.
Мій пробіг приблизно 45...50 тис км, майже 4 роки у володінні.