
![]() |
![]() |
|
Добро пожаловать: гость! Вход | Регистрация | ![]() |
Текущее время: Чт сен 11, 2025 10:57 pm |
vovo писал(а):у меня на 7* в рулевой цокот был и люфт в лево/право - проблема в подшипнике возле замка зажигания.
mdymas писал(а):vovo писал(а):у меня на 7* в рулевой цокот был и люфт в лево/право - проблема в подшипнике возле замка зажигания.
не, такого нет, руль сидит плотно, только есть небольшой свободный ход лево право перед тем как начинает проварачивать колеса...
Timelife писал(а): 20 градусів в кожну сторону - чверть оберта. Як на мене, це дуже задофіга
MOOSE писал(а):Timelife писал(а): 20 градусів в кожну сторону - чверть оберта. Як на мене, це дуже задофіга
чверть оберта це 90
Timelife писал(а):люфтить часто і багато, так. на руління якраз таки впливає, особливо на швидкості, на трасі. Добре допомагає його забрати заміна еластичної муфти рульової (+ вібрацій набагато менше), ну і так як каже Леша. Ну і варіант що рейка уже поживша до того всього теж ніхто не відміняв. 20 градусів в кожну сторону - чверть оберта. Як на мене, це дуже задофіга
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2
![]() |