Насос настроїли, первинний насос треба ще раз витягати ... Залипає одна пелюстка (лепесток). Скаче внутрішній тиск в насосі. Спец сказав -- якщо задирів нема, то шліфувати пелюстки, щоб ЛЕГЕНЬКО випадали. А в мене вони випадають легко, але якщо притиснути шайбою (тобто прижати в корпусі) -- не випадають. Виправлено.
Поки насос був знятий -- заказано нову заглушку двигуна. Один токар пробував виточити майже 2 тижні -- нема часу. Інший -- звільнився, ще один не має матеріалу. Аж четвертий виточив за 20 хвилин ... Треба міняти майстрів.

- Стара з шурупом трохи проходила
Насос перебраний, заглушка на місці, можна збирати докупи.
Щоб затягнути нижній болт ТНВД -- треба особливий ключик

- Спецключ для одного болта
До речі -- як правильно утримувати колінвал, щоб затягнути шків ? Фомкою тримати шестерню не варіант (м"ягка) -- можуть залишитись задири. Я знімав стартер, тримав за маховик.
Заводимось трохи легше, треба ще буде замінити бендикс (час від часу зриває крутний момент -- можливо через нього). Машина не тупить. Погано що на чьому насосі нема коригування по WAX-термостату, але маєм що маєм.