відписуюсь далі
тільки сильно не пинайте

ну не шарю я в тачках
по словам майстра - тачка банально закипала,
не вмикався вентилятор охолодження відвалився провід від датчика температури
і через те поки робила печка вона хоч трохи забирала надлишок температури
а як виключив вентилятор печки вона закипіла
(+ можливо десь щось забилось і погано циркулювало в великому колі)
була зроблена промивка системи і щось там з проводами на датчик на радіаторі
хоча я одного не пойму на фото 3 риски
1 з лева та яка температура зараз (печка весь час ввімкнена + зняв картонку з радіатора )
2 температура яка була з включеною печкою до закипання і на якій включаєся вентилятор
3 температура при якій тосол випирає вверх
такий малий проміжуток між 2 і 3 стрелкою і так далеко від 3 стрелки до кінця шкали
у батька на старій 8 колись температура доходила майже до кінця шкали літом і тачка не закіпала
майстер сказав поцікавитись якщо буде бажання
температурою при якій датчик вмикає вентилятор і чи можна поставити інший з меншою температурою
сьодні проіхав на роботу і назад 2 по 8 км з прогрівом автівки
пока вроді норм, печку від гріха подалі не вимикав
як писав више на новій приборці робить одометр
задув газ до повного обнулив олометр - цікаво буде поміряти розхід
на бензі посмикується - тра іхати до карбюраторщика