Mihail писал(а):2) 58 грн (2,5$) 100 грамм полимочевинной смазки (230 грн (10$) туба 400 грамм TOTAL ALTIS SH2 c доставкой).
Застерігаю від використання TOTAL ALTIS SH2 у внутрішніх ШРКШ (шарнір рівних кутових швидкостей) триподах.Дуже густа, голчаті підшипники клинять на ній. Треба NLGI 1 (а краще NLGl 0). Я використав оригінальну змазку з внутрішнього трипода правої піввісі під механічну коробку.
Mihail писал(а):UPD.
Набивать весь стакан смазкой, как это сделал я, не надо! Много выдавливает.
Лучше всего набить немного смазки в стакан, утопить трипод в стакан на самое дно и всю смазку, которая вылезет, равномерно распределить по роликам трипода. Излишек убрать. Полстакана будет пустым, без смазки.
Якщо змазку вичавлює між зовнішньою частиною стакана (консервною банкою) і самим стаканом, то треба розвальцьовувати бурт банки і знімати її з стакана. Зі сторони вала побачите кільце з гуми в проточці на корпусі. Це і є ущільнювач. Діаметр майже такий як у стакана ззовні. Його треба міняти.
28700 км (338700 км) 29.06.2021Заміна (нові, перед): диски Metelli невентильовані, колодки Bosch.
Шланги гальмівні (не нові, на момент встановлення пробіг 23 тис. км), переставлені разом з супортами.
29200 кмЗаміна (б/в, права передня сторона): стійка, відбійник, пильник.
30544 кмЗаміна: новий пильник лівого зовнішнього ШРКШ, змазки в обидвох внутрішніх гранатах (оригінал з півосей механіки).