Зайнявся підігрівом заднього скла.
Обриви знайти було легко -- в місцях обриву на запотівшому склі зразу висихало. Детальніше дивився під лупою на нерозривність напиленої доріжки.
Одну нитку довелось шукати тестером -- проходив всю доріжку, щупи переставляв з кроком 2...3 см, місце раптового збільшення опору і є місце обриву.
Місця обриву позначав ззовні скла, щоб потім не мішало.
Наступний крок -- якісно обезжирити. Спирт, опім обезжирка.
Використовував токопровідний клей на спиртовій основі. Ціни на ринку від 35 до 95 грн. Жах !!
Знайшов в своїх запасах, розвів спиртом.

- токопровідний клей
Місця обривів проклеяв малярним скотчем з зазором 1..1,5мм
Зазори заповнив клеєм. В багажник -- тепловентилятор на пару годин.
На наступний день зняв скотч, попередньо прорізавши гострим ножем, щоб не відірвати нанесений клей (на всякий випадок), місця з клеєм покрив цапонлаком.